Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

En pub med brune møbler som har sett bedre dager, typisk chesterfieldstil. Slitent, lettere alkoholisert klientell.

Gjest bebba
Skrevet

En pub med brune møbler som har sett bedre dager, typisk chesterfieldstil. Slitent, lettere alkoholisert klientell.

Så dette er et uttrykk som blir brukt om puber med dårlig rykte?

Gjest papirtiger
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Motstykket til brune puber kan være skikkelig disco/fjortis-steder

Skrevet

Nja, det kommer nå litt an på. Jeg har hatt mange fine kvelder på brune puber.

Annonse

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

ikke dårlig rykte. Bare en annen stil og stemning enn på moderne minimalistiske/ stilige steder. Men oftes fulle av røyk, da.

Skrevet

Schoushallen, Gamle Major, 4 brødre, Lompa, Dovrehallen, Gamle Christiania, Justisen, det er mange :o)

Skrevet

Schoushallen, Gamle Major, 4 brødre, Lompa, Dovrehallen, Gamle Christiania, Justisen, det er mange :o)

Eksisterer Trappa ennå?

Skrevet

Eksisterer Trappa ennå?

Nei, den er borte. Den varte noen år lenger enn Enka men så forsvant den også.

Gjest silwia
Skrevet

Der det sitter folk og drikker øl midt på dagen, på hverdager.

serendipity
Skrevet

For eks. Galgeberg Corner Pub. En brun pubb, legger jeg i at det spilles kun svært dempet musikk, om det spilles musikk. Klientellet er ofte godt voksne, det drikkes mest øl her og ingen registrer at du "hverken kommer eller går".

Gjest langt fra Oslo
Skrevet

Vet du at "bebba" bor i Oslo ? I motsatt fall, litt teit å liste opp navn på utesteder i Oslo som eksempler.

Annonse

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Motstykket til brune puber kan være skikkelig disco/fjortis-steder

Synes det er kosligst å gå på brune puber jeg. Der et set ikke høy musikk.. Det er som oftest koselige folk og de er ofte litt eldre en de som går på hotte diskoteker og utesteder.

Skrevet

Vet du at "bebba" bor i Oslo ? I motsatt fall, litt teit å liste opp navn på utesteder i Oslo som eksempler.

Klart jeg vet det, vi har vært ute sammen.

Skrevet

Klart jeg vet det, vi har vært ute sammen.

Lurer på om Sagene Lunchbar fortsatt eksisterer? Den var ganske - gulp - luguber.

Skrevet

Lurer på om Sagene Lunchbar fortsatt eksisterer? Den var ganske - gulp - luguber.

Jeg kjørte forbi i går og reagerte ikke på noe så den er der sikkert.

Hva med Tranen og Arni Norse?

Gjest Big Mac
Skrevet

Det er vel noen år siden Gamle Major kunne kalles en brun pub?

serendipity
Skrevet

Er/var det den gule på hjørnet?

Skrevet

Det er vel noen år siden Gamle Major kunne kalles en brun pub?

Etter min mening kan en brun pub aldri bli noe annet :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...