Gjest tod Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 En pub med brune møbler som har sett bedre dager, typisk chesterfieldstil. Slitent, lettere alkoholisert klientell. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 En pub med brune møbler som har sett bedre dager, typisk chesterfieldstil. Slitent, lettere alkoholisert klientell. Så dette er et uttrykk som blir brukt om puber med dårlig rykte? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Så dette er et uttrykk som blir brukt om puber med dårlig rykte? Ikke nødvendigvis. Motstykket til brune puber kan være skikkelig disco/fjortis-steder 0 Siter
Gjest tod Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Så dette er et uttrykk som blir brukt om puber med dårlig rykte? Nja, det kommer nå litt an på. Jeg har hatt mange fine kvelder på brune puber. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Så dette er et uttrykk som blir brukt om puber med dårlig rykte? ikke dårlig rykte. Bare en annen stil og stemning enn på moderne minimalistiske/ stilige steder. Men oftes fulle av røyk, da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Schoushallen, Gamle Major, 4 brødre, Lompa, Dovrehallen, Gamle Christiania, Justisen, det er mange ) 0 Siter
Gjest tod Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Schoushallen, Gamle Major, 4 brødre, Lompa, Dovrehallen, Gamle Christiania, Justisen, det er mange ) Eksisterer Trappa ennå? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Eksisterer Trappa ennå? Nei, den er borte. Den varte noen år lenger enn Enka men så forsvant den også. 0 Siter
Gjest silwia Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Der det sitter folk og drikker øl midt på dagen, på hverdager. 0 Siter
serendipity Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 For eks. Galgeberg Corner Pub. En brun pubb, legger jeg i at det spilles kun svært dempet musikk, om det spilles musikk. Klientellet er ofte godt voksne, det drikkes mest øl her og ingen registrer at du "hverken kommer eller går". 0 Siter
Gjest langt fra Oslo Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Schoushallen, Gamle Major, 4 brødre, Lompa, Dovrehallen, Gamle Christiania, Justisen, det er mange ) Vet du at "bebba" bor i Oslo ? I motsatt fall, litt teit å liste opp navn på utesteder i Oslo som eksempler. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Ikke nødvendigvis. Motstykket til brune puber kan være skikkelig disco/fjortis-steder Synes det er kosligst å gå på brune puber jeg. Der et set ikke høy musikk.. Det er som oftest koselige folk og de er ofte litt eldre en de som går på hotte diskoteker og utesteder. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Vet du at "bebba" bor i Oslo ? I motsatt fall, litt teit å liste opp navn på utesteder i Oslo som eksempler. Klart jeg vet det, vi har vært ute sammen. 0 Siter
Babette Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Klart jeg vet det, vi har vært ute sammen. Lurer på om Sagene Lunchbar fortsatt eksisterer? Den var ganske - gulp - luguber. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Lurer på om Sagene Lunchbar fortsatt eksisterer? Den var ganske - gulp - luguber. Jeg kjørte forbi i går og reagerte ikke på noe så den er der sikkert. Hva med Tranen og Arni Norse? 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Schoushallen, Gamle Major, 4 brødre, Lompa, Dovrehallen, Gamle Christiania, Justisen, det er mange ) Det er vel noen år siden Gamle Major kunne kalles en brun pub? 0 Siter
serendipity Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Lurer på om Sagene Lunchbar fortsatt eksisterer? Den var ganske - gulp - luguber. Er/var det den gule på hjørnet? 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Det er vel noen år siden Gamle Major kunne kalles en brun pub? Etter min mening kan en brun pub aldri bli noe annet ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.