Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg føler meg som en blomst som har stått for lenge i solen. som har blitt uttørket og mistet alle sine blader. jeg føler meg som en blomst som tørster etter vann, men som ikke får det. jeg føler meg som en blomst som har fått oppleve smerte, smerte så vond at gleden ikke kan overvinne følelsen av smerte. jeg føler meg full av hat mot personen som tok vannet ifra meg. han som selv står med bladene så grønne som bare det. som viser meg at han har det bra, og trives. men jeg hater han så sinnsykt!!

jeg blir dårlig når jeg tenker på han. dårlig fordi jeg lider, mens han som egentlig burde lide har det bra. jeg vil ikke at han skal ha det bra. jeg vil ikke se han smile og se han kose seg. jeg vil ikke høre han le. jeg vil se han pines! men jeg vil ikke det heller.. jeg vil bare at verden skal være rettferdig, at alle skal få sin straff. jeg vil Gud, om han finnes, skal vise at han er en rettferdig Gud. er det for mye forlangt. i helgen var jeg bortreist med samboeren min og jeg klarte å leve. jeg klarte å kose meg og jeg klarte å takle at bestemoren min behandlet meg dårlig og var stygg mot meg. jeg klarte å vise følelser og jeg klarte å gå på by'n for første gang på nesten et år. jeg var ikke redd, han var ikke der, det visste jeg. jeg var trygg og vant en liten seier i mitt eget liv. men hvorfor må det være slik? hvorfor må jeg være redd? hvorfor kan jeg ikke være glad og nyte livet hver dag slik jeg gjorde i helgen?? jeg fikk litt vann i helgen, og jeg blomstret. jeg fikk vann nok til å tåle skuffelser og tørke. men hvor lenge vil vannet vare?? når vil solen (han) finne meg igjen??

jeg vil ikke være redd. jeg vil bli kvitt spøkelsene i hodet mitt og gå videre med livet mitt.. skal snart begynne i behanlding også.. hvordan vil det gå? vil noe bli bedre? jeg må lære å trøate meg selv, vil jeg klare det?

jeg kan ikke gi opp nå, jeg har det bra.. men føler bare at han har det så mye bedre og det gjør meg så forbanna.. hvorfor må det være slik??? det er for jævlig!! sorry språket, men det er slik jeg føler det!

er sint i dag.. sint på livet mitt og at jeg ikke klarer bedre. sint på alle som har vært stygg mot meg og mest sint på han som ødela livet mitt og fremdeles to år etterpå har makt over meg. mest av alt vil jeg bare skrive lapper over hele byen om han og hva han har gjort.. men...

det er noe dritt å bli voldtatt gitt.. og ingen skal fortelle meg noe annet!

håper dere andre har det så bra som det bare går.. og stå på, ikke gi opp!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146362-en-blomst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...