Gå til innhold

Romantisk aften

Gjest Forelsket!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

serendipity

For meg spiller det ingen rolle (nesten da) om det er Grandis og cola, eller beriflabb og rødvin sålenge selskapet er trivelig og genuint opptatt av meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visshet om at han har planlagt og ordnet til middag. Sugende kyss og litt vinklunk mens vi lager mat sammen, gode ord og smil, middag, og så finalen: Elskoven.

Eller i omvendt rekkefølge: Glupsk og stående ved kjøkkenbenken så ingredienser tumler. Matlaging og spising etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter som går rett på sak!

Passive gutter er det verste vi vet!

Øi! Jenter uten initiativ er også kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stoiker

For meg spiller det ingen rolle (nesten da) om det er Grandis og cola, eller beriflabb og rødvin sålenge selskapet er trivelig og genuint opptatt av meg ;-)

En lang og hyggelig og intelligent samtale om noe begge er interessert i, til man ikke lenger klarer holde øynene for seg selv, men ser mer på munnen som snakker enn hører etter, hendene som gestikulerer enn det som blir sagt, og beinflørting under bordet. Når hver matbit over leppene minner om helt andre sysler og det er behagelig musikk i bakgrunnen som passer til. Da skifter man samtaletema...til det man har lyst til å gjøre sammen...og etterhvert gjør man det!

Det er romantikk for meg.

Meny? Noe med mørkt og krydret kjøtt, og alkoholfritt, så jeg er åpen med alle sanser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Visshet om at han har planlagt og ordnet til middag. Sugende kyss og litt vinklunk mens vi lager mat sammen, gode ord og smil, middag, og så finalen: Elskoven.

Eller i omvendt rekkefølge: Glupsk og stående ved kjøkkenbenken så ingredienser tumler. Matlaging og spising etterpå.

He he... Alt til sin tid. Noen ganger ville alternativ 1. passet best, og noen ganger er det best med desserten først :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han lager et godt måltid, gjerne en god biff med en deilig salat til. En litt fruktig rødvin til, samt et glass vann.

Et pent dekket bord med stearinlys og gjerne litt blomster.

I bakgrunnen litt stille musikk, jeg liker godt klassisk, så noe av Vivaldi, Bach, Puccini eller Beethoven hadde jeg likt godt.

Så spiser vi godt og snakker sammen før vi setter oss i sofaen og koser litt. Når ting blir litt hetere trekker vi kanskje inn til soverommet der jeg får en deilig fullkroppsmassasje uten å føle at han bare gjør det for å få sex. Han gjør det fordi han har lyst til å glede meg.

Så blir det sikkert sex etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...