Gjest Forelsket! Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hei! Hva ville Dere jenter sett pris på som ein romantisk lørdagsaften? Mat, vin, etc. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 For meg spiller det ingen rolle (nesten da) om det er Grandis og cola, eller beriflabb og rødvin sålenge selskapet er trivelig og genuint opptatt av meg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Sex. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vårkåt jente Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Gutter som går rett på sak! Passive gutter er det verste vi vet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Visshet om at han har planlagt og ordnet til middag. Sugende kyss og litt vinklunk mens vi lager mat sammen, gode ord og smil, middag, og så finalen: Elskoven. Eller i omvendt rekkefølge: Glupsk og stående ved kjøkkenbenken så ingredienser tumler. Matlaging og spising etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttensin Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Gutter som går rett på sak! Passive gutter er det verste vi vet! Øi! Jenter uten initiativ er også kjipt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tottie Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Overaskelse er tingen. server god mat. Slå av tv, mobil og hustelefon. Ta det som det kommer deretter Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stoiker Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 For meg spiller det ingen rolle (nesten da) om det er Grandis og cola, eller beriflabb og rødvin sålenge selskapet er trivelig og genuint opptatt av meg ;-) En lang og hyggelig og intelligent samtale om noe begge er interessert i, til man ikke lenger klarer holde øynene for seg selv, men ser mer på munnen som snakker enn hører etter, hendene som gestikulerer enn det som blir sagt, og beinflørting under bordet. Når hver matbit over leppene minner om helt andre sysler og det er behagelig musikk i bakgrunnen som passer til. Da skifter man samtaletema...til det man har lyst til å gjøre sammen...og etterhvert gjør man det! Det er romantikk for meg. Meny? Noe med mørkt og krydret kjøtt, og alkoholfritt, så jeg er åpen med alle sanser! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Visshet om at han har planlagt og ordnet til middag. Sugende kyss og litt vinklunk mens vi lager mat sammen, gode ord og smil, middag, og så finalen: Elskoven. Eller i omvendt rekkefølge: Glupsk og stående ved kjøkkenbenken så ingredienser tumler. Matlaging og spising etterpå. He he... Alt til sin tid. Noen ganger ville alternativ 1. passet best, og noen ganger er det best med desserten først :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 At han lager et godt måltid, gjerne en god biff med en deilig salat til. En litt fruktig rødvin til, samt et glass vann. Et pent dekket bord med stearinlys og gjerne litt blomster. I bakgrunnen litt stille musikk, jeg liker godt klassisk, så noe av Vivaldi, Bach, Puccini eller Beethoven hadde jeg likt godt. Så spiser vi godt og snakker sammen før vi setter oss i sofaen og koser litt. Når ting blir litt hetere trekker vi kanskje inn til soverommet der jeg får en deilig fullkroppsmassasje uten å føle at han bare gjør det for å få sex. Han gjør det fordi han har lyst til å glede meg. Så blir det sikkert sex etterpå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.