Håpefull 73 modell Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hei, lurer på om noen av dere har brukt/ eller kjenner til røde kors kinikken og prøverørsbehandling? Er de like flink som sykehusene? Vet det er privat men sykehusene har så lang kø at jeg vet ikke om jeg orker den lange ventingen. Har tenkt på Danmark, kanskje de bør prøves?? Takker for svar. Håpefull 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikkemorennå Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg har prøvet begge deler. De var flinke og ok på Røde Kors, men det var 5 par som var til egguthenting samtidig som oss. Fikk smertestillende tabeletter før jeg skulle inn, og sovnet på gangen mens jeg ventet på min tur. Følte ikke at vi fikk noen særlig god service, med tanke på at man betaler såpass mye og at det var privat. Fikk veldig samlebåndfølelse....desverre så ble jeg heller ikke gravid. Har nå i mars vært i Danmark (Maigaard) hvor en fikk veldig god følelse med en gang. En følte ikke et snev av "samlebånd" og de var VELDIG hyggelige og greie. heldigvis så var jeg så heldig at jeg også ble gravid. Mannen min og jeg har snakket om at hvis vi noen gang skal forsøke igjen, så reiser vi til Danmark, uten tvil!! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siwidi Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Kan anbefale Røde Kors-klinikken/Omnia på det sterkeste. De er proffe, dyktige og har gode resultater. Og de lager veldig fine barn! Som f.eks min ICSI-prins på snart tre år! ;o) Jeg bruker faktisk Dr. Magnus som ordinær gynekolog til ting som ikke nødvendigvis har med barnelaging å gjøre. De er rett og slett veldig flinke. Jeg synes du bør prøve dem før du reiser utenlands! Lykke til! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull 73 modell Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Kan anbefale Røde Kors-klinikken/Omnia på det sterkeste. De er proffe, dyktige og har gode resultater. Og de lager veldig fine barn! Som f.eks min ICSI-prins på snart tre år! ;o) Jeg bruker faktisk Dr. Magnus som ordinær gynekolog til ting som ikke nødvendigvis har med barnelaging å gjøre. De er rett og slett veldig flinke. Jeg synes du bør prøve dem før du reiser utenlands! Lykke til! Klem fra Hei på deg, godt å høre, har tenkt å høre med dem. Vet du om de har nettsider jeg kan kikke innom? Hadde du tre forsøk først eller hoppet du rett på røde kors kl.? Håpefull 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull 73 modell Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har prøvet begge deler. De var flinke og ok på Røde Kors, men det var 5 par som var til egguthenting samtidig som oss. Fikk smertestillende tabeletter før jeg skulle inn, og sovnet på gangen mens jeg ventet på min tur. Følte ikke at vi fikk noen særlig god service, med tanke på at man betaler såpass mye og at det var privat. Fikk veldig samlebåndfølelse....desverre så ble jeg heller ikke gravid. Har nå i mars vært i Danmark (Maigaard) hvor en fikk veldig god følelse med en gang. En følte ikke et snev av "samlebånd" og de var VELDIG hyggelige og greie. heldigvis så var jeg så heldig at jeg også ble gravid. Mannen min og jeg har snakket om at hvis vi noen gang skal forsøke igjen, så reiser vi til Danmark, uten tvil!! Lykke til! Takk for svar. Det hjelper masse ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maye Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei på deg, godt å høre, har tenkt å høre med dem. Vet du om de har nettsider jeg kan kikke innom? Hadde du tre forsøk først eller hoppet du rett på røde kors kl.? Håpefull Nettsidene til Røde Kors Klinikken: www.ivf.no Som Siwidi kan jeg anbefale dem på det sterkeste, kjempedyktige og flotte mennesker alle sammen. Og sykepleieren som jobber der er helt fantastisk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
riche Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har prøvet begge deler. De var flinke og ok på Røde Kors, men det var 5 par som var til egguthenting samtidig som oss. Fikk smertestillende tabeletter før jeg skulle inn, og sovnet på gangen mens jeg ventet på min tur. Følte ikke at vi fikk noen særlig god service, med tanke på at man betaler såpass mye og at det var privat. Fikk veldig samlebåndfølelse....desverre så ble jeg heller ikke gravid. Har nå i mars vært i Danmark (Maigaard) hvor en fikk veldig god følelse med en gang. En følte ikke et snev av "samlebånd" og de var VELDIG hyggelige og greie. heldigvis så var jeg så heldig at jeg også ble gravid. Mannen min og jeg har snakket om at hvis vi noen gang skal forsøke igjen, så reiser vi til Danmark, uten tvil!! Lykke til! Hei, jeg ser at du er fornøyd med Maigaard i Danmark. Jeg om mannen min har nå hatt to forsøk på Ullevål, og jeg er vel ikke helt fornøyd med det siste. Grunnen til dette var at jeg fikk bare 3 egg (vet at det holder i massevis) men de var ikke helt på topp, og legen sa når han satt inn disse "noen har jo blitt gravid med sånne egg også" For meg sa det seg egentlig selv, at dette gikk til helvete. Nå har jeg printet ut masse info om Maigaard, og jeg ser jo at det er mye de gjør der, som de ikke gjør i Norge. Men nå skal vi snart begynne på forsøk nr 3, så da får vi håpe at det går iorden. Ellers reiser vi til Danmark. Hører at det er flere som har hatt tre forsøk i Norge, og som reiser til Danmark og at første sitter. Mulig at det bare er ren tilfeldighet, men..... vi reiser... Lykke til Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eljo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Veldig flinke, veldig hyggelige, virket veldig profesjonelle, små forhold slik at du slipper å forholde deg til forskjellige leger og sykepleiere hele tiden. Vår tre-årige ICSIprins er også laget der :-) Har hatt søskenforsøk på Rikshospitalet, og der var de også hyggelige og flinke, men mye mer samlebånd! Hadde forskjellige leger og sykepleiere omtrent hver eneste gang vi var der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siwidi Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hei på deg, godt å høre, har tenkt å høre med dem. Vet du om de har nettsider jeg kan kikke innom? Hadde du tre forsøk først eller hoppet du rett på røde kors kl.? Håpefull Da vi først søkte om prøverør i okt 00 var det 1,5 - 2 års ventetid på Riksen Derfor skrapte vi sammen penger til forsøk på RK og gikk i gang. Satt på første forsøk! Da jeg var 8 uker gravid fikk vi beskjed om at vi kunne komme til på Riksen i mai, dvs 7 mnd ventetid. Jeg ble passe irritert - hadde vi visst om den reelle ventetiden hadde vi nok valgt å vente, men resultatet ble jo så strålende flott at vi har aldri angret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hei, jeg ser at du er fornøyd med Maigaard i Danmark. Jeg om mannen min har nå hatt to forsøk på Ullevål, og jeg er vel ikke helt fornøyd med det siste. Grunnen til dette var at jeg fikk bare 3 egg (vet at det holder i massevis) men de var ikke helt på topp, og legen sa når han satt inn disse "noen har jo blitt gravid med sånne egg også" For meg sa det seg egentlig selv, at dette gikk til helvete. Nå har jeg printet ut masse info om Maigaard, og jeg ser jo at det er mye de gjør der, som de ikke gjør i Norge. Men nå skal vi snart begynne på forsøk nr 3, så da får vi håpe at det går iorden. Ellers reiser vi til Danmark. Hører at det er flere som har hatt tre forsøk i Norge, og som reiser til Danmark og at første sitter. Mulig at det bare er ren tilfeldighet, men..... vi reiser... Lykke til Klem Hei! Har ingen erfaring med klinikker i Norge, så der kan jeg ikke uttale meg. Men vi har vært hos Maigaard, og vi er superfornøyde!!! De er så hyggelige der - alle sammen! Ingen samlebåndfølelse..det er de samme folkene hele tiden. (Og de har jobbet der i årevis) Veldig koselig og intimt lokale, med dempet belysning og stearinlys på bordene :-) Ble gravid på 2 av 3 forsøk. Mistet dessverre den ene gangen, men det siste forsøket resulterte i verdens skjønneste gutt, som nå er 1 år :-D Til høsten skal vi nedover igjen for fryseforsøk... Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.