Gå til innhold

sykelig sjalu samboer


Gjest fortvilet bestemor

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet bestemor

Hei. Jeg hadde et innlegg under denne tittelen den 30 april og har skrevet ett til idag på sidene om samliv. Jeg ville blitt svært takknemlig om de kunne ha gitt meg en tilbakemelding på dette.på forhånd takk.hilsen fortvilet bestemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fortvilet bestemor

Det vil sikkert hjelpe om du legger inn link til de innleggene du refererer til.

mvh

Hei.Det skulle jeg gjerne gjort,men jeg er totalt nybegynner på data og vet derfor ikke hvordan jeg gjør dette.Ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Det skulle jeg gjerne gjort,men jeg er totalt nybegynner på data og vet derfor ikke hvordan jeg gjør dette.Ennå.

Vil du legge inn dato, gjerne klokkeslett, og forumet du skrev innlegget på. Jeg kan heller ikke finne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...