Gå til innhold

Sofavoldtekt

Anbefalte innlegg

Voldtekt er grusomme handlinger fra av og til grusomme mennesker. Jeg hater han som voldtok meg, enda det er 4 år siden nå.. Føler meg kald innvendig, og den følelsen er jeg redd, for det betyr at den dagen han dør, kommer jeg til å feire, selv om jeg måtte sitte på gamlehjem da.. Jeg vet at han kan være snill og grei, jeg har erfart begge sidene av han... psykopatisk og beregnende. han har ødelagt meg psykisk, Hevn?? nei, jeg vil bare at han skal få sin straff for det han gjorde, men jeg går ikke manngard for å straffe han. Jeg er forbannet på han og føler meg ganske så fæl når jeg har så mye hat til han som person. Egentlig går jeg i en "liksomverden" og venter på at virkeligheten skal starte...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146417-sofavoldtekt/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

slik har jeg det også.. går og håper han skal bli påkjørt eller noe, bare for at først når han er helt vekke fra denne jorden vil jeg føle meg trygg.. vet ikke om jeg vil feire hans død, men vet det vil være en større glede enn sorg.. går også i en verden hvor alt kun venter på at han skal forsvinne og aldri komme tilbake.. livet sluttet den dagen han voldtok meg.. sluttet å være det livet jeg elsket, og ble det livet jeg hatet.. men la oss kjempe sammen for å få livet tilbake.. kjempe for å få makten og gleden i vårt eget liv tilbake.. det er tøft, men det må jo være verdt det, tror du ikke?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146417-sofavoldtekt/#findComment-935608
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...