ander23 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 hei Jeg har nyresten og har hatt det ganske lenge,minst 6 uker men har ikke hatt særlige smerter siden første gangen jeg merket dette. Har vært ved sykehuset i porsgrunn og tatt røntgen 2 ganger og spesialisten sa at den var på vei ut så de ville vente til den kom ut av seg selv. Jeg har lest at det var vanlig å bruke en slags ultralyd sjokkbølge sak for å knuse stenen enkelt derfor ble jeg litt paff da han sa at hvis den ikke kommer ut av seg selv så måtte de pirke den ut og det ble gjort under narkose..har noen andre erfaringer å dele med meg? Denne sjokkbølge teknologien kom på 80 tallet så vidt jeg har forstått men er norge så langt bak at de ikke har dette enda? kanskje de ikke har det i porsgrunn? har vurdert å be om å bli flyttet over til ringerike sykehus da jeg egentlig er fra buskerud og bare er student i telemark nå. Er veldig interessert i å høre andres erfaringer med nyresten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146472-nyresten-behandling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.