Gå til innhold

Nå begynner Judging Amy, og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg har rigget til noen skåler med godsaker:

-noen osteterninger

-en liten skål peanøtter

-en liten skål cashewnøtter

-noen cherrytomater

og så et glass rødvin (Quinta De Bons-Ventos)

Og om nøyaktig fire minutter begynner Judging Amy...

Tirsdagskvelder er fine :)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

14

• Babette

7

• Dorthe

5

• Kakel

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Også ikke pistasjnøtter?

Åh, nå ble jeg fryktelig fysen på pistasjnøtter...

Men jeg får hoppe over i sofaen med et glass vann istedet :)

Skrevet

Også ikke pistasjnøtter?

Åh, nå ble jeg fryktelig fysen på pistasjnøtter...

Men jeg får hoppe over i sofaen med et glass vann istedet :)

Vann er en skikkelig stusselig erstatning for pistasjnøtter må jeg si :P

Skrevet

Uff, jeg tror jeg lider av PMS i dag. Måtte grine litt i den episoden :o(

Skrevet

Vann er en skikkelig stusselig erstatning for pistasjnøtter må jeg si :P

Ja det er jeg sørenmeg enig med deg i.

Men det funker liksom ikke å kjøpe inn et lager av pistasjnøtter heller, så fort jeg begynner å spise de fortsetter jeg til det er skvær tomt!

Gjest malun
Skrevet

Jeg griner av alle Amy-episodene, jeg. Er nok et skikkelig sippetryne.

Skrevet

Den serien var da ikke så sippete i begynnelsen? Godt å høre at det ikke er bare meg som griner.

Gjest malun
Skrevet

Den serien var da ikke så sippete i begynnelsen? Godt å høre at det ikke er bare meg som griner.

Når du sier det, så kan jeg faktisk ikke huske at jeg ble så rørt av den de første sesongene.

Enten er produsentene blitt flinkere til å trykke på de rette knappene, eller så er det vi som blir mer sippete med alderen...og det ene utelukker vel strengt tatt ikke det andre, heller!

Skrevet

Når du sier det, så kan jeg faktisk ikke huske at jeg ble så rørt av den de første sesongene.

Enten er produsentene blitt flinkere til å trykke på de rette knappene, eller så er det vi som blir mer sippete med alderen...og det ene utelukker vel strengt tatt ikke det andre, heller!

Det er ikke alderen, dattera mi på 18 griner også. Så vi ser det ikke sammen så vi kan grine i fred. Ellers så ser vi på hverandre og ler og ødelegger hele opplegget :o)

Skrevet

Jeg også...

Det er lenge siden jeg har sett en Amy-episode uten å grine litt.

Skrevet

Jeg også...

Skrevet

Jeg også...

Hm. Jeg ser alltid på Amy og liker den serien veldig godt, men har aldri kjent snutrten av en tåre.

Hva er det som får dere til å sippe der?

Kan nevne at jeg så en film om en sel som ble familiemedlem for noen uker siden, og da gråt jeg som et pisket skinn.

Skrevet

Men det funker liksom ikke å kjøpe inn et lager av pistasjnøtter heller, så fort jeg begynner å spise de fortsetter jeg til det er skvær tomt!

det er da bare sunt! :)

Skrevet

Liker ikke den serien jeg.Makan til dommer - bortskjemt stor jentunge som bor hjemme hos mora si, utrolig lite troverdig. Men mora er fin.

Skrevet

Liker ikke den serien jeg.Makan til dommer - bortskjemt stor jentunge som bor hjemme hos mora si, utrolig lite troverdig. Men mora er fin.

Mora er den beste. Husker henne best fra Cagney and Lazie. Forrige episode var Cagney med også

Skrevet

Mora er den beste. Husker henne best fra Cagney and Lazie. Forrige episode var Cagney med også

Ja, jeg MÅ like henne - gubben sier jeg ligner - *river seg i den grå manken*

Skrevet

Hm. Jeg ser alltid på Amy og liker den serien veldig godt, men har aldri kjent snutrten av en tåre.

Hva er det som får dere til å sippe der?

Kan nevne at jeg så en film om en sel som ble familiemedlem for noen uker siden, og da gråt jeg som et pisket skinn.

Tror det er det der med familierelasjonene; det er lett å identifisere seg og dermed bli grepet. :)

Tror jeg.

Skrevet

Det gjør jeg når jeg kjøper chilinøtter fra DenLilleNøttefabrikken. Sånn løsvekt, vet du, i bokser.

Så fyller jeg på så jeg har til noen kvelder (tror jeg).

Plutselig er det tomt. Ikke skjønner jeg hvor fort det ble spist, men...

Skrevet

Det gjør jeg når jeg kjøper chilinøtter fra DenLilleNøttefabrikken. Sånn løsvekt, vet du, i bokser.

Så fyller jeg på så jeg har til noen kvelder (tror jeg).

Plutselig er det tomt. Ikke skjønner jeg hvor fort det ble spist, men...

Chilinøtter er sunt for hjernen.

Skrevet

Chilinøtter er sunt for hjernen.

Er det det?

Jippi. Jeg som elsker chilinøtter!

(Er det virkelig det, eller er det bare en fin unnskyldning?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...