Gå til innhold

gammel kjærlighet

Gjest reisemannen

Anbefalte innlegg

Gjest reisemannen

Hm, for mange herrens år siden ble jeg kjent med ei jente i et annet land. Vi møttes med ujevne mellomrom i utlandet sånn en gang hvert eller annethvert år. Jeg ble ganske betatt av henne. Men for ti år siden ville tilfeldighetene at vi ikke kom til å møte hverandre igjen. Siden har jeg hørt at hun er både gift og skilt. Selv har jeg fått meg samboer. Men nå og da dukker hun opp for mitt indre, og det føles ganske trygt da at hun bor langt unna. Men om jeg møter henne... hm... Det er faktisk aktuelt om et års tid.

Andre som har liknende opplevelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

Denne var enkel! La samboeren dumpe deg ved at du forteller henne at du vurderer å treffe denne fantastiske utenlandske jenta som du er så tent på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tok dette personlig

Denne var enkel! La samboeren dumpe deg ved at du forteller henne at du vurderer å treffe denne fantastiske utenlandske jenta som du er så tent på.

Tenk om jeg er samboeren din - og investerer kjærlighet og omtanke i deg. Og så sviker du meg på det groveste på denne måten?

Ta et valg, for h**vete!!!

Reis dit, om hun betyr så mye. Gjør det slutt med samboeren, flytt til utlandet til henne og se om hun er like fin som minnene dine. Og hvis hun ikke kan svare på alle dine drømmer så gjør du deg ferdig med henne en gang for alle. Ikke la samboeren kaste bort mer tid på en dust som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Tenk om jeg er samboeren din - og investerer kjærlighet og omtanke i deg. Og så sviker du meg på det groveste på denne måten?

Reis dit, om hun betyr så mye. Gjør det slutt med samboeren, flytt til utlandet til henne og se om hun er like fin som minnene dine. Og hvis hun ikke kan svare på alle dine drømmer så gjør du deg ferdig med henne en gang for alle. Ikke la samboeren kaste bort mer tid på en dust som deg.

Ikke svar til meg da, jeg er jo helt enig med deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IngenLurerDenneGutten

Omstendighetene gjør jo at han kan menge seg med begge;-) Fin ordning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tok dette personlig

Ikke svar til meg da, jeg er jo helt enig med deg :D

eh...sorry! La merke til det da det var for sent...

Bra du er på "min" side - hvis reisemannen viser seg å være min samboer da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjohooo

eh...sorry! La merke til det da det var for sent...

Bra du er på "min" side - hvis reisemannen viser seg å være min samboer da:)

Hvis du ikke er bitt av paranoia eller noe, så er det at du tror det kan være din samboer kanskje god nok grunn til å ta en liten prat om tingenes tilstand...? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Omstendighetene gjør jo at han kan menge seg med begge;-) Fin ordning.

Hm. Nei du, den skjønte jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er bitt av paranoia eller noe, så er det at du tror det kan være din samboer kanskje god nok grunn til å ta en liten prat om tingenes tilstand...? :D

ja, og dette er ikke engang en spøk... Vi har jo diskutert det men jeg trodde vi var blitt ferdige med dette temaet en gang for alle, og at han hadde bestemt seg for å velge meg. :(

Men om reisemannen ikke er min samboer, bare en som har opplevd nøyaktig det samme (i nøyaktig samme antall år), vil jeg rippe opp i en smertefull sak både for han og meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Da er du et utmerket kone-emne;-)

Ikke hvis du mente det du selv sa, nei. Det jeg ikke skjønte, var hvordan du tenkte. Han får jo ikke pose og sekk om han er smart og mann nok, og følger våre råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis du mente det du selv sa, nei. Det jeg ikke skjønte, var hvordan du tenkte. Han får jo ikke pose og sekk om han er smart og mann nok, og følger våre råd.

Det var nok bare du som ikke _ville_ skjønne. Minst to elskerinner bør man ha;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Det var nok bare du som ikke _ville_ skjønne. Minst to elskerinner bør man ha;-)

Ikke for å virke snerpete eller noe, men jeg har sett litt for mye av hva slikt fører med seg til å kunne spøke om det.

For det er vel det du gjør, forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å virke snerpete eller noe, men jeg har sett litt for mye av hva slikt fører med seg til å kunne spøke om det.

For det er vel det du gjør, forhåpentligvis.

Påstår du at jeg er useriøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reisemannen

Takk for alle useriøse svar.

Det er jo uunngåelig at fortiden av og til dukker opp hos alle og enhver. Det betyr jo ikke at man nødvendigvis skal være utro eller slå opp med samboeren, slik enkeltes spontane reaksjoner ser ut til å implisere.

Jeg hadde bare lyst til å høre hvordan andre har det når deres fortid dukker opp. Man er da både trofast og utholdende, må vite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo uunngåelig at fortiden av og til dukker opp hos alle og enhver. Det betyr jo ikke at man nødvendigvis skal være utro eller slå opp med samboeren, slik enkeltes spontane reaksjoner ser ut til å implisere.

Jeg hadde bare lyst til å høre hvordan andre har det når deres fortid dukker opp. Man er da både trofast og utholdende, må vite. :)

Det er vel ikke vanlig å gå å lengte etter å fortsatt ha masse følelser for ei anna dame enn den man er sammen med?

Da er det noe som tyder på at du ikke har det "bra nok" med hun du har mener jeg, ellers ville du glemt hun andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Utholdene?? det hørtes for meg ikke bra ut i et samliv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reisemannen

Utholdene?? det hørtes for meg ikke bra ut i et samliv..

Er det ikke vanlig i et samliv at det kommer både gode og vanskelige dager? Da er det vel bra å være "utholdende"... Å stole på at ting ordner seg. Å være glad i hverandre selv om ting er vanskelige. Min erfaring er iallfall at gleden blir mye større av det når de gode dagene kommer tilbake.

Jeg er for eksempel veldig utholdende på det at jenta mi bestandig setter skitne gryter rett i oppvaskkummen, noe som fører til ekstra vaskearbeid for meg før jeg kan tappe i oppvaskvann. Hun er på sin side ganske utholdende med rotet mitt på stua. Og så har vi begge våre problemer i livet, men vi er jo glade i hverandre likevel...

Er det bare vi som er sære, eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Er det ikke vanlig i et samliv at det kommer både gode og vanskelige dager? Da er det vel bra å være "utholdende"... Å stole på at ting ordner seg. Å være glad i hverandre selv om ting er vanskelige. Min erfaring er iallfall at gleden blir mye større av det når de gode dagene kommer tilbake.

Jeg er for eksempel veldig utholdende på det at jenta mi bestandig setter skitne gryter rett i oppvaskkummen, noe som fører til ekstra vaskearbeid for meg før jeg kan tappe i oppvaskvann. Hun er på sin side ganske utholdende med rotet mitt på stua. Og så har vi begge våre problemer i livet, men vi er jo glade i hverandre likevel...

Er det bare vi som er sære, eller...?

Jeg ser ikke på sånne bagateller som oppvask som utholdenhet, så vi snakket nok litt forbi hverandre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...