Gå til innhold

Mangler sosial interesse


Gjest huleboeren

Anbefalte innlegg

Gjest huleboeren

Har problemer med å være sosial. Orker ikke gi noe til andre mennesker. Det blir for slitsomt og det krever for mye. Er ikke sterk nok til å være sosial, da det alltid vil være noen som vil såre meg. Lever derfor som en huleboer i stedenfor, men vet at det ikke er bra og at jeg nå står i fare for å få problemer i arbeidslivet på grunn av min isolering. Noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest girlie22

hva med å invitere noen få, som du kjenner godt til deg. lage mat sammen eller noe annet du liker... jeg mener-begynn i det "små". Ikke hiv deg ut i store sosiale sammenhenger hvis du ikke føler deg komfortabel med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huleboeren

hva med å invitere noen få, som du kjenner godt til deg. lage mat sammen eller noe annet du liker... jeg mener-begynn i det "små". Ikke hiv deg ut i store sosiale sammenhenger hvis du ikke føler deg komfortabel med det..

Har desverre ikke så mange å invitere. Har mere bekjente enn venner. Synes det er vanskelig å få venner. Det krever så mye virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Har desverre ikke så mange å invitere. Har mere bekjente enn venner. Synes det er vanskelig å få venner. Det krever så mye virker det som.

Hei! Veldig lite energi kan være et symptom på depresjon.Føler du deg deprimert? Er en av grunnene til at det sosiale er så tungt at alt kjennes likegyldig,vanskelig å følge med i en samtale,ønsker deg bare hjem? Bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest syple

trives du aleine eller føler du deg også ensom?

Hvis dette plager deg, gå til lege og be om å få noen og snakke med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...