Gå til innhold

Skal å handle, men

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke tomt her, så det er ikke det som er problemet. Bare kjøleskapet mitt som er tomt! :)

Her er hyllene heller ikkje blitt tomme enda - men det er kontoen min, for eg får ikkje pengar frå aetat pga feil på datasystemet.

Er det ikkje det eine, så er det det andre!

Hmmmmmm..... Kva med ein kyllingsalat, gjerne med litt frisk ananas i?

Du får fylt opp kjøleskapet ganske bra når du skal ha salat og grønsaker, ananas og kylling, ingredienser til dressing....

Og så vil du kanskje slenge på juice eller mjølk og litt pålegg når du er i farta.

Gjest tar gjerne imot ideer...

Her er hyllene heller ikkje blitt tomme enda - men det er kontoen min, for eg får ikkje pengar frå aetat pga feil på datasystemet.

Er det ikkje det eine, så er det det andre!

Hmmmmmm..... Kva med ein kyllingsalat, gjerne med litt frisk ananas i?

Du får fylt opp kjøleskapet ganske bra når du skal ha salat og grønsaker, ananas og kylling, ingredienser til dressing....

Og så vil du kanskje slenge på juice eller mjølk og litt pålegg når du er i farta.

Er litt kresen da, og gravid (og kresenheten er ikke blitt bedre av den grunn, heller verre)

Gjest sorimori

Er litt kresen da, og gravid (og kresenheten er ikke blitt bedre av den grunn, heller verre)

Lag deg en god hjemmelaget pizza. Og kjøp makrell i tomat til pålegg på brød (hjemmebakt :-)

Det er dårlig med pizza/tomatsuser i butikken her, men hermetiske mosede tomater fungerer bra eller et godt lag med tomatpurre på bunnen.

Har du ikke kjøttdeig eller noe slikt går salami/pepperoni bra.

Lykke til!

Annonse

Lag deg en god hjemmelaget pizza. Og kjøp makrell i tomat til pålegg på brød (hjemmebakt :-)

Det er dårlig med pizza/tomatsuser i butikken her, men hermetiske mosede tomater fungerer bra eller et godt lag med tomatpurre på bunnen.

Har du ikke kjøttdeig eller noe slikt går salami/pepperoni bra.

Lykke til!

Som jeg svarte noen andre her, så er jeg grusomt kresen! Og det der passet ikke helt min gane, men takk for tipset uansett!

Nå kjente jeg egentlig at jeg fikk litt lyst på kyllingkjøttdeig og pitabrød og salat....det skal jeg jammen meg kjøpe! :)

Annonse

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Som jeg svarte noen andre her, så er jeg grusomt kresen! Og det der passet ikke helt min gane, men takk for tipset uansett!

Nå kjente jeg egentlig at jeg fikk litt lyst på kyllingkjøttdeig og pitabrød og salat....det skal jeg jammen meg kjøpe! :)

siden du er så grusomt kresen: åssen smaker egentlig kyllingkjøttdeig? Har de malt oppi masse brusk og sånne lugubre greier?

Hadde du ikke vært så grusomt kresen, hadde jeg sendt over litt kake til deg. Men nå tør jeg ikke......

;p

Det er omtrent tomt i butikkene så du kan ikke akkurat velge og vrake.

Grøt hvis du har mel.

Suppeposer.

Grønnsaksuppe hvis du har tilgang til en tyrkerforretning.

Er ikke tomt her! Handler kun på obs! De er ikke rammet av streiken!

siden du er så grusomt kresen: åssen smaker egentlig kyllingkjøttdeig? Har de malt oppi masse brusk og sånne lugubre greier?

Hadde du ikke vært så grusomt kresen, hadde jeg sendt over litt kake til deg. Men nå tør jeg ikke......

;p

Kake er godt! Sjokoladekake!!! Nam nam!

Kyllingkjøttdeigen smaker stort sett akkurat som vanlig kylling. Har ikke merket noe brusk og slikt, så tror ikke at de har det oppi. Ser ut som rent kyllingkjøtt som er malt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...