Gå til innhold

Kanskje jeg som overreagerer

Gjest Lullabybuggie

Anbefalte innlegg

Gjest Lullabybuggie

Ringte kjæresten min for en halvtime siden. Hun pratet med sjefen sin i telefonen, og skulle ringe meg så fort hun var ferdig med å prate med sjefen. (Sjefen er kvinnelig).

Det varte og rakk, jeg prøvde å ringe men det var bare opptatt. Siste gangen så ringte det. Hun tok telefonen, og hadde selvsagt ikke bare pratet med sjefen, men også med en felles kompis av oss.

Hun måtte gi han en beskjed.

Er det virkelig så vanskelig å ringe meg først når hun vet at jeg sitter og venter på en telfon fra henne?

Dette har skjedd før også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mor i juni

Kanskje det var vikig å gi kompisen deres den beskjeden før kl 17, og da var den plutselig 5 på?

Utifra det du skriver kan jeg ikke se noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lullabybuggie

Kanskje det var vikig å gi kompisen deres den beskjeden før kl 17, og da var den plutselig 5 på?

Utifra det du skriver kan jeg ikke se noe galt.

Vel, jeg fikk høre hva beskjeden var, og nei, det var ikke noen beskjed som hastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Vel, jeg fikk høre hva beskjeden var, og nei, det var ikke noen beskjed som hastet.

Det er mulig å si hva hun tenker eller om du overreagerer - når du skriver så lite utfyllende.

Enten må du fortelle mer om disse andre gangene det har skjedd, eller rett og slett snakke med henne om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Hvis det ikke var noe viktig dere skulle prate om, kunne du vel gjort noe annet istedet for å sitte ved tlf å vente?

Gutter som blir sure for slikt, gjør ofte til at kjæresten ubevisst utsetter samtalen. Ta lett på det, så kanskje det ordner seg. Det er jo tross alt en bagatell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rania1365380635

Kanskje kjæresten din hadde lyst å ha litt tid til å prate med deg og da ikke ville ha hengende over hodet at hun måtte ringe flere plasser etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, du overreagerer. Jeg liker også å bli ferdig med annet dilldall først, så jeg kan vie kjæresten min full oppmerksomhet etterpå. La oss håpe han ikke er så nærtagende som deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...