Gjest Lullabybuggie Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ringte kjæresten min for en halvtime siden. Hun pratet med sjefen sin i telefonen, og skulle ringe meg så fort hun var ferdig med å prate med sjefen. (Sjefen er kvinnelig). Det varte og rakk, jeg prøvde å ringe men det var bare opptatt. Siste gangen så ringte det. Hun tok telefonen, og hadde selvsagt ikke bare pratet med sjefen, men også med en felles kompis av oss. Hun måtte gi han en beskjed. Er det virkelig så vanskelig å ringe meg først når hun vet at jeg sitter og venter på en telfon fra henne? Dette har skjedd før også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i juni Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Kanskje det var vikig å gi kompisen deres den beskjeden før kl 17, og da var den plutselig 5 på? Utifra det du skriver kan jeg ikke se noe galt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lullabybuggie Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Kanskje det var vikig å gi kompisen deres den beskjeden før kl 17, og da var den plutselig 5 på? Utifra det du skriver kan jeg ikke se noe galt. Vel, jeg fikk høre hva beskjeden var, og nei, det var ikke noen beskjed som hastet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i juni Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Vel, jeg fikk høre hva beskjeden var, og nei, det var ikke noen beskjed som hastet. Det er mulig å si hva hun tenker eller om du overreagerer - når du skriver så lite utfyllende. Enten må du fortelle mer om disse andre gangene det har skjedd, eller rett og slett snakke med henne om det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hvis det ikke var noe viktig dere skulle prate om, kunne du vel gjort noe annet istedet for å sitte ved tlf å vente? Gutter som blir sure for slikt, gjør ofte til at kjæresten ubevisst utsetter samtalen. Ta lett på det, så kanskje det ordner seg. Det er jo tross alt en bagatell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rania1365380635 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Kanskje kjæresten din hadde lyst å ha litt tid til å prate med deg og da ikke ville ha hengende over hodet at hun måtte ringe flere plasser etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niobe Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jepp, du overreagerer. Jeg liker også å bli ferdig med annet dilldall først, så jeg kan vie kjæresten min full oppmerksomhet etterpå. La oss håpe han ikke er så nærtagende som deg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Noe så GRUSOMT!!!!! men ja, jeg skjønner at man kan bli litt småirritert.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.