Gå til innhold

Terapeuten spurte om jeg brukte dop


Gjest dummen

Anbefalte innlegg

Gjest dummen

Terapeuten spurte om jeg brukte dop fordi jeg er så fjern, glemmer spørsmålene som blir stilt 1 minutt etter. Klarer ikke å tenke. Følte meg som en idiot. En idiot som ikke klarer noe og er ukonsentrert. Hvordan skal jeg kunne gå i terapi når jeg er så dum og fjern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Kjære deg! Jeg håper at nicket dummen refererer til terapeuten din og ikke deg selv. Men tror nok dessverre ikke det.Har du på noe tidspunkt brukt dop eller snakket om det, slik at det på en eller annen måte kan finnes en forklaring på et slikt spørsmål?Jeg spør bare for å utelukke at det kan finnes en plausibel grunn for et slikt spørsmål. Jeg kjenner jeg blir ganske sint her jeg sitter,for jeg har også fått totalt uvettige spørsmål fra folk i helsevesenet som har ydmyket meg og såret meg.Og jeg har følt at vedkommende ikke i det hele tatt skjønte noe av hvem jeg var.Og det var kanskje det verste. Det er mange grunner til at du kan reagere slik i terapisituasjonen,og tro meg,ingen av dem har med dumhet. Sterk angst og depresjon kan gjøre det nesten umulig å konsentrere seg,og hver gang min psykiater stiller spørsmål som er vanskelige for meg fordi de berører områder som er fortrengte eller skumle,er det som om jeg flyter vekk.Ikke husker jeg spørsmålet og ikke husker jeg det jeg har tenkt å si. Da vet både jeg og min kloke terapeut at her er et vanskelig område.Det er en forsvarsmekanisme,og det burde enhver terapeut vite.

Har du gått hos denne terapeuten lenge? Hva slags terapeut er det? Er h¤n helt nyutdannet? vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...