Gå til innhold

er det noe galt med huet mitt?


TreC1365380696

Anbefalte innlegg

TreC1365380696

jeg vet ikke hva som skjer med meg.. jeg gjorde det slutt med kjæresten min på tirsdagen fordi jeg ikke følte at alt var riktig.. men etter litt ettertanke og pratet ut med han har jeg kommet fram til at alt var bare meg.. jeg lurer på om jeg er rett og slett redd.. fordi jeg endelig har funnet en jeg er glad i og som er like glad i meg tilbake,og ikke sårer meg som andre gutter har. Men hvorfor trekker jeg meg unna da? det kan jo ikke være riktig det. og jeg håper virkelig at han vil bli sammen med meg igjen, for jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg uten han.. hva kan jeg gjøre for å slutte å trekke meg unna?? kan det være noe psykisk jeg burde få klarhet i, eller er det ikkeno jeg kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

Å få noen nært innpå seg kan være veldig ekkelt og skremmende. Har du blitt mye såret og forlatt før, er du redd for å bli det igjen, naturlig nok.

Kanskje derfor dytter du han fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...