Gå til innhold

Hvilken utdanning er vanskeligst av vernepleier, sykepleier og......

Gjest høststudent

Anbefalte innlegg

Gjest høststudent

barnevernspedagog, noen her med erfaring en kan dele med meg. Har søkt disse studiene til høsten.....Er så redd for å ikke klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

jeg vet at barnevernsped. har et ganske stort pensum, men det har sikkert de andre også. Vanskelig er det nok ikke. (Viss du gidder å lese)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror sykepleier og vernepleier er vanskelig om du har problemer med medikament-regning ihvertfall. Man kan ikke ha feil for å bestå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjelke

Kommer an på hva du selv er flink i (regning for eksempel), din egen innsats og forventning til hvor vanskelig studiet er, samt hvor høye krav du stiller til deg selv.

Særlig sykepleier er et praktisk yrke, og du bør satse høyere enn bare å ville bestå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Hva har du mest lyst til?hvor tror du du kommer ti å trives best?hvor kommer du til å gjøre en best mulig jobb? har du karakterer til å komme inn på studiet,ville jeg konsentrert meg om det.Hvor ligger evnene dine? Vennlig hilsen bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...