Gå til innhold

ambivalent eller ole brum ja takk begge deler


Gjest valg

Anbefalte innlegg

jeg er så ambivalent til det meste her i livet... klarer ikke å bestemme meg. har jeg bestemt meg for noe så angrer jeg etterpå og blir i tvil...

akkurat nå gjelder det å bestemme seg for en jobb, da jeg har 2 forskjellige muligheter.

har noen et råd eller erfaring hva som kan være et "verktøy" i denne sammenheng for og få tatt en avgjørelse og så gå for dette?

det hadde noen ganger vært så greit og si ja takk begge deler, men sånn er det jo ikke... man må ta et valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, vet hvordan du har det. Har akkurat samme problem selv. Uansett hva det er så kan jeg aldri bestemme meg, og er alltid i tvil, og når jeg har tatt et valg, sitter jeg allltid å lurer på om det var det riktige..

Det kan være alt fra matvarer i butikken, til valg av kjærester..

_veldig_ skjeldent at jeg er fast bestemt på noe..

*veldig plagsomt*

Har ikke noen gode råd,men det hjelper i alle fall å snakke med andre, og høre hva de mener, da er det lettere å bestemme seg, og dermed angre mindre..Eller så prøv å si til deg selv at: "nei,nå har jeg valgt dette, og holder meg til det,så får det være"

Er ikke lett, jeg vet..

Har prøvd å ikke bry meg, men hvis man ikke føler seg vel med det, så er det ikke rett det heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjenner meg igjen i det du skriver. Vet ikke om mitt forslag hjelper noe særlig, dessuten er det litt kjedelig. Sett opp en liste men for og imot for hvert alternativ og grader dem med tall for hvor mye de veier i mot eller for så skulle det bare være å legge sammen å se hvilket som kommer best ut.

Ellers, for min del så tenker jeg at det det ofte står om er det jeg føler at jeg burde i motsetning til det jeg vil. En bør jo kansje velge det en vil, men noen ganger kan det være fryktelig vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...