Gå til innhold

Testing av melkeintoleranse.

Anbefalte innlegg

Gjest Flossy

Sutten min på 20 måneder har vært veldig mye dårlig og man har hittil ikke fått tatt denne testen.Er det veldig viktig at man er atibiotika fri en måned før testing? Nå er det utsatt så mange ganger på grunn av sykdom. Og nå må jeg vel ta nok en telefon til sykehuset og be om ny time? Har mest lyst til å "glemme" kuren, men jeg gjør selvsagt det som er til det beste for min sønn og prøveresultatet.

Beste hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14662-testing-av-melkeintoleranse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære Flossy

Du sier ikke hva slags test sønnen din skal ha - er det en allergitest skulle antibiotika ikke spille noen rolle, er det en test for laktoseintoleranse kan det ha en betydning, men behøver ikke ha det bare han kan være helt fastende når testen tas. Andre brukbare tester for melkeintoleranse finnes ikke, i alle fall er de høyst usikre. Hvis du sier hvilke tester det dreier seg om kan jeg kanskje gi deg et mer utfyllende svar.

Hvis sønnen din virkelig har en infeksjon som er antibiotikatrengende bør du helst ikke hoppe over eller glemme kuren!

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...