Gå til innhold

Anbefalte innlegg

skjønner ikke hva de bitte bitte små hvite klumper som er rundt forhuden og testikkelen min, disse klør ikke og det er mange av dem. kan du forklare hva det er og komme med noen tips på åssen man kan få bort disse klumpene?

dessutten, hvor mye koster det å få behandling av skjev penis?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146621-hva-er-detta-her-forno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Fro å ta det siste først: jeg tror du skal ha en ganske kraftig skjevhet om det er noe poeng å tenke på å gjøre noe med det. De fleste penis er noe skjeve og de fungerer allikevel greit både for det ene og den andre. Er du fast bestemt på å gjøre noe med det bør du snakke med en plastisk kirurg. Jeg kjenner ikke detaljer om priser, og det varierer sikkert også avhengig av graden av inngrepet, men jeg ville tro at du bør regne med mellom 10 og 20.000 kr.

Når det gjelder de små hvite klumpene er de etter all sannsynlighet små talgkjertler som har noe problemer med avløp. Det er ganske ufarlig og hvis det ikke sjenerer behøver du ikke å gjøre noe med det. Jeg må selvfølgelig ta forbehold om denne "diagnosen, jeg har jo ikke sett tilstanden. Det er derfor sikrest å vise det til en lege. Jeg vil tippe at det går over av seg selv etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...