Gå til innhold

Svette under armene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest smelly....(?)

vet du hva? nå ble jeg utrolig glad! har slitt med svette under armene i nå 6 år og er temmelig lei av å alltid ha en deo i vesken i tillfelle lukt, ekstra skift og helst en litt tykkere genser (selv på sommeren) over den tynne genseren når det etter en halvtime begynner å synes flekker. farge på klær, stoffet på klær og alt slik er slitsomt å tenke på! jeg vil gå i HVA jeg vil og NÅR jeg vil...uten å tenke på meker under der. er så pinlig! i går kjøpte jeg denne deoen du snakker om, men sovnet så jeg fikk ikke påført den igår, men IKVELD skal den prøves og jeg håper virkelig den funker!

Ville bare skrive dette,for kanskje det endelig løser seg for meg!

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146623-svette-under-armene/#findComment-929766
Del på andre sider

Gjest mor i juni

vet du hva? nå ble jeg utrolig glad! har slitt med svette under armene i nå 6 år og er temmelig lei av å alltid ha en deo i vesken i tillfelle lukt, ekstra skift og helst en litt tykkere genser (selv på sommeren) over den tynne genseren når det etter en halvtime begynner å synes flekker. farge på klær, stoffet på klær og alt slik er slitsomt å tenke på! jeg vil gå i HVA jeg vil og NÅR jeg vil...uten å tenke på meker under der. er så pinlig! i går kjøpte jeg denne deoen du snakker om, men sovnet så jeg fikk ikke påført den igår, men IKVELD skal den prøves og jeg håper virkelig den funker!

klem

Hei - har nettopp lest at Yerka er et middel som virker på samme måte, men klør ikke. I tilfelle Alu.. klør veldig på deg, altså.

Den er visst litt dyrere, 160 kr eller noe, og det er ikke alle steder du får tak i den. Men på noen apoteker og helsekost skal de ha den.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146623-svette-under-armene/#findComment-929801
Del på andre sider

Gjest smelly (?)

Hei - har nettopp lest at Yerka er et middel som virker på samme måte, men klør ikke. I tilfelle Alu.. klør veldig på deg, altså.

Den er visst litt dyrere, 160 kr eller noe, og det er ikke alle steder du får tak i den. Men på noen apoteker og helsekost skal de ha den.

Lykke til!

hei, juni-mor =)

vil bare gratulere deg med graviditeten og snart et lite barn! Skulle selv hatt en sønn ellër en datter på 3 mnd... men så heldig var jeg ikke :( men nok om det! lykke til med den lille!

Jeg kjøpte alu.. igår og skal prøve den ikveld. håper den funker. Leste litt her inne om yerka... skal ut å kjøpe den etterpå tenkte jeg. prøve litt forskjellig (desperat etter å bli kvitt dette problemet). Håper virkelig at dette hjelper for nå er jeg lei av å prøve unyttige "kremdeo'er" som bare er noe tull!

menmen.. vi krysser fingrene!

klem =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146623-svette-under-armene/#findComment-929923
Del på andre sider

Gjest mor i juni

hei, juni-mor =)

vil bare gratulere deg med graviditeten og snart et lite barn! Skulle selv hatt en sønn ellër en datter på 3 mnd... men så heldig var jeg ikke :( men nok om det! lykke til med den lille!

Jeg kjøpte alu.. igår og skal prøve den ikveld. håper den funker. Leste litt her inne om yerka... skal ut å kjøpe den etterpå tenkte jeg. prøve litt forskjellig (desperat etter å bli kvitt dette problemet). Håper virkelig at dette hjelper for nå er jeg lei av å prøve unyttige "kremdeo'er" som bare er noe tull!

menmen.. vi krysser fingrene!

klem =)

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146623-svette-under-armene/#findComment-929924
Del på andre sider

Gjest Dry&Wild

klem

Lykke til Smelly! Jeg brukte Alu.. natt til onsdag og har ikke svettet siden da. Endelig ta i bruk alle toppene jeg ikke kunne gå med før... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146623-svette-under-armene/#findComment-930854
Del på andre sider

Annonse

Gjest nosweat

Lykke til Smelly! Jeg brukte Alu.. natt til onsdag og har ikke svettet siden da. Endelig ta i bruk alle toppene jeg ikke kunne gå med før... :-)

jeg er virkelig fornøyd =)

jeg brukte den inatt... og har vært helt tørr i hele dag.Har litt nervøs og sjekket ofte, men ingen tegn til svetting i det hele tatt! så utrolig herlig! endelig kan jeg bruke litt trange gensere uten å være redd for sånn mer! men en liten ting og det er at det svir noe så sinnsykt fortsatt! svir nesten i hjel :P

Men det er virkelig verdt det! særlig nå som jeg skal på jobb og slik,så trenger jeg ikke å være redd for å løfte armene litt for å ta ned en ting! nosweat (no longer smelly)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146623-svette-under-armene/#findComment-930999
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...