Gutten181365380697 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg var jomfru for intill kort tid siden, inntil da hadde jeg ikke hatt noe proble med forhuden. Men noe under samleie og når jenta "sugde" meg kjente jeg smerter. Jeg lurer på om jeg fortsatt kan få behandling for dette problemet når jeg er såpass voksen (18år)? Hva slags behandling eventuelt? På forhånd takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma30til2 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det er meget enkelt å gjøre et lite snitt for en lege. Og du er absolutt ikke for gammel til det! Kontakt fastlegen, og lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Visst kan du få behandling for trang forhud, uansett hvor gammel du er. Neon menn gjør ikke noe med problemet før de er godt voksne. Problemet kan løses ved at noe, eller hele forhuden opereres bort under lokalbedøvelse. En annen måte å utvide forhuden på er at du fører på spesialkrem, Dermovat, med daglig tilbaketrekking for å tøye den ut. Behandlingen kan avsluttes når forhuden kan trekkes tilbake uten smerte. Konatkt fastlegen din for råd om hvilken metode som er aktuell for deg. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.