Gå til innhold

kaster opp medisinen hva gjør jeg?


Gjest Timari

Anbefalte innlegg

Gjest Timari

har fått skikkelig magesyke som har vart ca en uke. Kaster plutselig opp. Særlig etter måltider og da spesielt etter frokost. Jeg klarer ikke å få i meg nok mat og det gjør ikke angsten noe bedre. Det som bekymrer meg er om jeg kaster opp medisinen også. Hva bør jeg gjøre så ikke medisinene kommer opp igjen også? Psykologen min er sykemeldt så jeg kan ikke rådføre meg med henne.

Noen som har noen råd? Blir takknemmelig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest god bedring

Hvis du har kastet opp en uke, ville jeg troppet opp hos fastlegen i morgen tidlig, for å få sjekket hva det er. Hun/han kan også hjelpe deg mht hva du skal gjøre når du ikke får i deg medisinene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Kan du være gravid,siden det har vart en hel uke? Hvis medisinene ikk må taes med mat,så unngår du det.Ta de senere på dag hvis du er mindre kvalm da.Kvalmen kan og være en abstinensbivirkning hvis du ikke har fått i deg dosen din,slik at du er kommet inn i en vond sirkel.Da vil du gjerne ha andre symptomer også. Si til legen din at du må ha en hastetime(Det har alle leger hver dag)Eller at han må ringe deg,eller så tropper du bare opp der.Vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

Hvis du har kastet opp en uke, ville jeg troppet opp hos fastlegen i morgen tidlig, for å få sjekket hva det er. Hun/han kan også hjelpe deg mht hva du skal gjøre når du ikke får i deg medisinene dine.

takk for svarene dine. Jeg har ingen partner så graviditet er utelukket.Dessuten er fastlegen min bare på jobb tre dager i uken så det tar lang tid før jeg får time. Da må det isåfall bli en hastetime hvis jeg kvalifiserer for det. Men det er nok en blanding av magesyke og at jeg har fått i meg noe jeg ikke har tålt (har veldig sansibel mage)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svarene dine. Jeg har ingen partner så graviditet er utelukket.Dessuten er fastlegen min bare på jobb tre dager i uken så det tar lang tid før jeg får time. Da må det isåfall bli en hastetime hvis jeg kvalifiserer for det. Men det er nok en blanding av magesyke og at jeg har fått i meg noe jeg ikke har tålt (har veldig sansibel mage)

Foklar legesekretæren eller legen hva det gjelder,så kan det godt være at du får en hastetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...