Gå til innhold

lønn for for de som jobber i butikk.

wwxx

Anbefalte innlegg

Hei !

Håper det er noen her som kan hjelpe meg.

Jeg skal annsette ei jente i butikken min, hvordan lønn ?

Hva tjener du i butikkjobben din?, eller vet du om noen som jobber i butikk, som du vet hva tjener.

Er det noen som vil hjelpe?

Får ikke tak i noe tariff siden jeg ikke er medlem.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bente831365380491

Jeg er 21 og har ca 105 kr pr time. Dersom jeg jobber med enn 24 timer pr 14 dager har jeg i tillegg: Etter 1800 på hverdager 21 kr ekstra. Etter 2100 42 kr ekstra. Lørdag etter 1300 42 kr ekstra og etter 1600 84 kr ekstra.

Lønnen kommer jo også litt på hvor gammel denne jenta er, og om hun evt har studiekompetanse. Jeg økte 3 kr per time da jeg leverte vitnemål fra videregående. Da jeg begynte å jobbe for 3 år siden, startet jeg på 91,65 pr time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym11365380364

jeg er en jente på 18 år som jobber i klesbutikk, jeg tjener 101 kr timen + tillegg og bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en jente på 18 år som jobber i klesbutikk, jeg tjener 101 kr timen + tillegg og bonus.

kan du fortelle om hvordan bonusordningen fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest osiris

Ta kontakt med HSH som er arbeidsgiverforeningen for de som eier og driver butikker. Arbeidsgivere kan også behøve råd og bistand. :o) Der vil du få svar på slike ting, og bistand til korrekte ansettelskontrakter, rabatt på yrkesskadeforsikring som du må ha når du ansetter folk og mye annet.

http://www.hsh-org.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lips1365380508

Jeg er 21 og har ca 105 kr pr time. Dersom jeg jobber med enn 24 timer pr 14 dager har jeg i tillegg: Etter 1800 på hverdager 21 kr ekstra. Etter 2100 42 kr ekstra. Lørdag etter 1300 42 kr ekstra og etter 1600 84 kr ekstra.

Lønnen kommer jo også litt på hvor gammel denne jenta er, og om hun evt har studiekompetanse. Jeg økte 3 kr per time da jeg leverte vitnemål fra videregående. Da jeg begynte å jobbe for 3 år siden, startet jeg på 91,65 pr time.

Er 21 jeg også, og jobber i butikk, får 108 i timen..Resten er likt det Bente83 skrev..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bente831365380491

Er 21 jeg også, og jobber i butikk, får 108 i timen..Resten er likt det Bente83 skrev..

Faktisk mulig at jeg også er så høyt nå. Har vært sykemeldt i snart et år, og har derfor ikke fått med meg hvor mye vi har økt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...