Gå til innhold

Nye pupper, blir man noen gang sikker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og vurderer om jeg skal ta silikon. Er det noen som vil dele litt erfaringer med meg? Jeg har veldig lyst på pupper, men føler at jeg aldri blir sikker på avgjørelsen min. Har noen av dere følt det sånn? Vil gjerne høre litt fra andre som har gjort det eller vurderer å gjøre det. Setter veldig stor pris på svar fra dere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146684-nye-pupper-blir-man-noen-gang-sikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg antar at de fleste som gjennomfører denne oprerasjonen føler en viss grad av usikkerhet i forkant, det er vel helt naturlig. Det beste rådet jeg kan gi deg er å snakke med andre som har gjort det, du kjenner kanskje noen? I tillegg bør du oppsøke flere klinikker og spørre og grave mest mulig!

Selv er jeg kjempegodt fornøyd etter min operasjon i vinter, ingen spesielle problemer eller plager.

Gå inn og søk på silikon på http://www.kvinneguiden.no sitt diskusjonsforum om Helse. Der finner du masse inlegg fra brukere som har tatt operasjoner. Alt fra før de skulle operere til etterpå, veldig bra lesning! Kan sikkert gjøre et lignende søk på dette forumet.

:-)

• 1 måned senere...

Jeg antar at de fleste som gjennomfører denne oprerasjonen føler en viss grad av usikkerhet i forkant, det er vel helt naturlig. Det beste rådet jeg kan gi deg er å snakke med andre som har gjort det, du kjenner kanskje noen? I tillegg bør du oppsøke flere klinikker og spørre og grave mest mulig!

Selv er jeg kjempegodt fornøyd etter min operasjon i vinter, ingen spesielle problemer eller plager.

Hei!

Takk for svar!

Har desverre ikke hatt tilgang til å sjekke svarene på en stund.

Hadde du mange plager etter operasjonen? Var du lenge borte fra jobb? Hvor lang tid tok det forresten før de så "normale" ut? Kjenner bare godt til et annet tilfelle og hun hadde desverre problemer og da blir det ikke realistisk i forhold til hvor lan tid det normalt tar.

Jeg har fortsatt ikke bestemt meg, men undersøker mye. Har vært på noen klinikker og sjekket litt. Fant en klinikk jeg likte og det helper litt. Da er man ikke så usikker lengre. Jeg syntes ihvertfall det var enda vanskeligere å bestemme seg når man møtte på "useriøse" leger.

Lene

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...