Gjest Timian Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 hei har fått tildelt ny behandler ved DPS'en jeg går på. Problemet er selv om hun er ok så er hun mye syk. Jeg er avhengig av minst en time i uka for at livet mitt skal fungere og de siste månedene har jeg måttet klare meg med timer hver tredje uke i gjennomsnitt. Dette er også veldig frustrerende fordi det blir så ustrukturert med at timene hele tiden blir forandret på. Og jeg er avhengig av stabile forhold for at verden skal gå rundt. Jeg kan velge akutttjenesten ved DPS'en men synes det er veldig vanskelig å forholde meg til så mange ukjente mennesker og ofte har jeg en så stor klomp i halsen at jeg ikke klarer å si noe og derfor klarer jeg ikke å ringe dit heller. hun kan selvfølgelig ikke noe for at hun har så stort sykefravær men jeg lurer på hva slags rettigheter jeg har da i forhold til dette? er dette god nok grunn til å bytte behandler? 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Jeg ville byttet behandler. Det blir for ustabilt å ha en behandler som blir borte rett som det er. 0 Siter
Gjest syple Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Kan du ta dette opp med henne? Hvis du forklarer hvorfor det plager deg, burde hun ikke ta det ille opp. Spørre etter muligheten til å få en annen behandler, hvis hun nå ikke regner med å komme inn i en "friskere" periode..? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.