Gå til innhold

Kronisk syk behandler hva gjør jeg?


Gjest Timian

Anbefalte innlegg

Gjest Timian

hei har fått tildelt ny behandler ved DPS'en jeg går på. Problemet er selv om hun er ok så er hun mye syk. Jeg er avhengig av minst en time i uka for at livet mitt skal fungere og de siste månedene har jeg måttet klare meg med timer hver tredje uke i gjennomsnitt. Dette er også veldig frustrerende fordi det blir så ustrukturert med at timene hele tiden blir forandret på. Og jeg er avhengig av stabile forhold for at verden skal gå rundt. Jeg kan velge akutttjenesten ved DPS'en men synes det er veldig vanskelig å forholde meg til så mange ukjente mennesker og ofte har jeg en så stor klomp i halsen at jeg ikke klarer å si noe og derfor klarer jeg ikke å ringe dit heller.

hun kan selvfølgelig ikke noe for at hun har så stort sykefravær men jeg lurer på hva slags rettigheter jeg har da i forhold til dette? er dette god nok grunn til å bytte behandler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest syple

Kan du ta dette opp med henne? Hvis du forklarer hvorfor det plager deg, burde hun ikke ta det ille opp. Spørre etter muligheten til å få en annen behandler, hvis hun nå ikke regner med å komme inn i en "friskere" periode..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...