Gjest en sliten liten Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Ser du øynene mine? Ser du meg? Jeg roper Jeg trenger deg, Vær så snill Hold rundt meg, gjør meg trygg Ser du øynene mine? De trygler om hjelp Men munnen min er lukket, Jeg er stille, helt stille. Sier ingenting, gjør ingenting.. Men håper... håper at du skal se.. 0 Siter
girlunknown Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Jeg ser deg. Ser smerten og frykten din, og at du føler deg så alene. Noen tanker går til deg i kveld. 0 Siter
vaness Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Jeg ser deg. Ser smerten og frykten din, og at du føler deg så alene. Noen tanker går til deg i kveld. hva vet hun? hva ser hun? hva gjemmer hun innerst i sitt hjerte? hvem bryr seg om å se når hun ikke lenger smiler, hvem bryr seg om å se når hun ikke lenger ler? jeg vet hva hun tenker, jeg vet hva hun ser, og jeg vet at hun gråter mer enn hun ler. jeg vet, du kan spørre meg, for jeg er den som skjuler meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.