Gå til innhold

Bivirkninger av Lithium


Gjest persona

Anbefalte innlegg

Gjest persona

Jeg har en lettere bipolar lidelse, og er anbefalt av min psykiater å prøve Lithium. Jeg har tidligere vært ganske overvektig,men er nå nede i en fin vekt som passer meg, og er _livredd_ for å legge på meg igjen (har slitt med spiseforstyrrelser tidligere).

Så jeg lurer på om noen har erfaringer med vektøking som bivirkning av Lithium - Hvor vanlig er det?

Hvilke andre bivirkninger har dere som evt. tar dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leica

Jeg bruker Lithium og har ikke hatt noen bivirkninger.

Hadde håpet å legge på meg, men vekten er stabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ung jente-76

Jeg bruker Lithium og har ikke hatt noen bivirkninger.

Hadde håpet å legge på meg, men vekten er stabil.

Jeg gikk på Lithium i 6måneder, men klarte ikke å bruke det..pga bivirkninger var så trøtt konstatnt at jeg ikke klarte å holde meg våken og gikk opp 10kg i vekt...fikk en ustoppelig sultfølelse hele tiden. ser ut til at det er store forskjeller fra person til person så kanskje du skal prøve det og se selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...