Brittany1365380694 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Æsj, jeg er lei av den slemme og snille anoreksien!!!!!!!!! Jeg vil vekk, men det er skummelt der ute. Jeg vil spise, men jeg er så redd for mat. Var hos legen i dag...Grudde meg masse til å dra. Har vært der mye, ganske lei av det. Hun spurte sef. om hvordan det gikk med meg. Om jeg spiser og sånn. Jeg bare: "Ja, det går kjempe bra!" Egentlig går det dårlig... Men jeg er så lei av å gå til legen hele tiden. Det er så meningsløst. Det hjelper ikke.. huff! Veldig frustrert i dag! Måtte bare skrive litt, jeg er så lei av meg selv. Jeg er så delt. Jeg vil, og så vil jeg ikke. Æsj! Jeg vil ha mot til å stå alene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nita85 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 skjønner godt hva du mener.. akkurat det er ikke det samme som mitt problem men leger å diverse som maser hele tiden.. jeg er sliten å lei selv.. lykke til, du kommer nok ut av det etter hvert! klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.