Gå til innhold

Billig rotfylling - Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest tannpina
Skrevet

Har innsett at det er på tide å rotfylle en vond tann som allerede er fyllt opp til randen med plast. Fikk beskjed om at den kom til å var et par år, og nå er det tre år siden, begynner å verke noe grusomt der.

Bor i Oslo, og vet at prisforskjellene er store. Noen som vet om et sted med ok pris, og hvor mye jeg må regne med å betale?

Gjest mor i juni
Skrevet

Det billigste er nok Tannlegehøgskolen, men det er ikke inntak av nye pasienter der før i august.

Ellers har jeg ikke tips om noen spesielt billige, men vet om en super-duper tannlege hvis du gruer deg, hvertfall..

Gjest tannpina
Skrevet

Det billigste er nok Tannlegehøgskolen, men det er ikke inntak av nye pasienter der før i august.

Ellers har jeg ikke tips om noen spesielt billige, men vet om en super-duper tannlege hvis du gruer deg, hvertfall..

Blir lenge å vente til august, men skal huske det til en annen gang. Vet du om en som er flink? Gruer meg ja.. men må igjennom det snart.

Gjest mor i juni
Skrevet

Blir lenge å vente til august, men skal huske det til en annen gang. Vet du om en som er flink? Gruer meg ja.. men må igjennom det snart.

Ja, med en tann som verker er det lenge til august.. :-)

Tipset mitt er denne knalle karen, han kan faktisk litt healing og ;-) Det er ikke noe han prakker på deg altså! Han er rett og slett utrooolig behagelig og beroligende.

http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?bkode=2159&bcId=2159&fkode=Z0GVA620&lineId=Z0GVA620&firma=Sundsb%F8+Ivar+J&custId=&url=%2FcompanyDetails.do&itemId=LISTP

Gjest papirtiger
Skrevet

Styr unna tannlegehøyskolen i hvert fall. Lang ventetid, og _veldig_ varierende kvalitet på studentene. Alle jeg kjenner har vært uheldige, og det er nokså mange..

Gjest mor i juni
Skrevet

Styr unna tannlegehøyskolen i hvert fall. Lang ventetid, og _veldig_ varierende kvalitet på studentene. Alle jeg kjenner har vært uheldige, og det er nokså mange..

Oi, det var bombastisk. Ingen studenter får holde på og surre for seg selv, all behandling kontrolleres av en instruktør.

Synd at du har den erfaringen. Det er mange pasienter som går der år etter år også, som synes det er trygt at behandlingen dobbeltsjekkes (tar tid) og er relativt rimelig.

Gjest papirtiger
Skrevet

Oi, det var bombastisk. Ingen studenter får holde på og surre for seg selv, all behandling kontrolleres av en instruktør.

Synd at du har den erfaringen. Det er mange pasienter som går der år etter år også, som synes det er trygt at behandlingen dobbeltsjekkes (tar tid) og er relativt rimelig.

Hehe, er du kanskje student der selv?

Omtrent alle studenter ved uio går dit pga prisen, men har til dags dato ikke møtt noen som har vært helt fornøyd. Men klart, det er billig...derfor har jeg vært der to ganger.

Gjest mor i juni
Skrevet

Hehe, er du kanskje student der selv?

Omtrent alle studenter ved uio går dit pga prisen, men har til dags dato ikke møtt noen som har vært helt fornøyd. Men klart, det er billig...derfor har jeg vært der to ganger.

Nei, jeg er ikke student der selv. :-)

• 10 måneder senere...
Gjest lille rosinen
Skrevet

Ja, med en tann som verker er det lenge til august.. :-)

Tipset mitt er denne knalle karen, han kan faktisk litt healing og ;-) Det er ikke noe han prakker på deg altså! Han er rett og slett utrooolig behagelig og beroligende.

http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?bkode=2159&bcId=2159&fkode=Z0GVA620&lineId=Z0GVA620&firma=Sundsb%F8+Ivar+J&custId=&url=%2FcompanyDetails.do&itemId=LISTP

Hei! Fant din anbefaling av tannlege på Thorsov når jeg gjorde et søk på tannleger. Vet du hvilket prisnivå denne tannlegen ligger på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...