Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fint om noen kunne gitt meg et hint...

Nøkkel under puten, passer i skapet. I skapet finner du en skrutrekker, løsne bildet, ta skruen.

Ta plakaten ned av veggen, skyv under døren. Bruk skruen til å dytte nøkkelen ned på plakaten, trekk den tilbake.

Det er 11 rom til. Det blir mye verre etter hvert.

Nøkkel under puten, passer i skapet. I skapet finner du en skrutrekker, løsne bildet, ta skruen.

Ta plakaten ned av veggen, skyv under døren. Bruk skruen til å dytte nøkkelen ned på plakaten, trekk den tilbake.

Jeg blir gal! Et lite hint hvordan man kommer seg ut av rom to??

Annonse

Ja, det lurer jeg også på nå. Faen at du skulle legge ut lenke til dette, da ;)

Jeg trodde det kanskje gikk an å finne koden til låsen på datamaskinen, men jeg får bare slått den på ikke noe mer.

Ok da....

Du finner en diskettboks på toppen av skapet i rommet med døren. Sett disketten i pc'en.

Men du er advart: Dette er de letteste rommene.

Gjest mor i juni

Se her, massevis av hjelp fra dem som har spilt. Har spart på denne linken i tilfelle jeg skulle få lyst å gyve løs selv, men trangen har ikke helt overmannet meg enda.

Husk at svarene legger seg nedenfra og oppover, slik at du finner tips om de første rommene helt nederst i tråden, osv... :-)

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2023250

Annonse

Gjest me,myself and I

wææææ!!! For et irriterende spill... Men blir liksom veldig forviten da!!! Hva skal jeg gjøre for å komme meg utav det 3 rommet?? Det der en legger hodet som kommer ut av musehullet oppi boksen, hever trappa og så.......?????? Hva skal jeg gjøre nå??? Har funnet de 3 steinene også.. Men nå er jeg forvirra... HJEEEELP!! Pleas

wææææ!!! For et irriterende spill... Men blir liksom veldig forviten da!!! Hva skal jeg gjøre for å komme meg utav det 3 rommet?? Det der en legger hodet som kommer ut av musehullet oppi boksen, hever trappa og så.......?????? Hva skal jeg gjøre nå??? Har funnet de 3 steinene også.. Men nå er jeg forvirra... HJEEEELP!! Pleas

Det er bl.a. pga. slike spill man havner i psykiatrien. Jeg har bare ett råd: hopp av denne helveteskarusellen før det er for seint. Selv kutta jeg ut der du er nå, på level 3.

neida!! Gir ikke opp så lett!!

Går ut fra at du har funnet ut at du kan fornadre mønsteret på golvet i det andre rommet? Åpning av døra har kanskje med dette å gjøre. Ikke veit jeg, jeg finner alltid på noe annet å gjøre hvis troen på egen ufeilbarlig intelligens blir utfordra.

Gjest me,myself and I

Går ut fra at du har funnet ut at du kan fornadre mønsteret på golvet i det andre rommet? Åpning av døra har kanskje med dette å gjøre. Ikke veit jeg, jeg finner alltid på noe annet å gjøre hvis troen på egen ufeilbarlig intelligens blir utfordra.

Skal legge de steinene vi finner, under trappa.. Men jeg la dem i feil mønster, og nå får jeg dem ikke ut... Og jeg som endelig begynte å se lyst på det, glemte helt å se etter på mønsteret i all min iver... :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...