Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er ei jente som klarte å vokse ifra segastmaen, jeg har nå vært fri i et og et halvt år ca.. jeg begynte å røyke i august, å nå er jeg litt skeptisk til at det kan ha kommet tilbake.. alle symptomene er der.. hva bør jeg gjøre?? tør ikke dra til legen, er redd han vil bli sur...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146744-f%C3%A5tt-tilbake-astma-pga-r%C3%B8yk/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ikke røyk!! Røyken gjør alt verre og kan ødelegge lungene dine for godt!!! Lurer litt på hvor mange kroniske sykdommer folk har pådratt seg som kunne vært unngått dersom en ikke hadde røykt, men det er ikke få. Vær så snill å kutt ut røyken, når du har hatt astma før trenger du ikke gjøre noe som provoserer luftveiene dine unødvendig! Ta vare på dem, før det er for sent å begynne å tenke på det.

• 1 år senere...

Ikke røyk!! Røyken gjør alt verre og kan ødelegge lungene dine for godt!!! Lurer litt på hvor mange kroniske sykdommer folk har pådratt seg som kunne vært unngått dersom en ikke hadde røykt, men det er ikke få. Vær så snill å kutt ut røyken, når du har hatt astma før trenger du ikke gjøre noe som provoserer luftveiene dine unødvendig! Ta vare på dem, før det er for sent å begynne å tenke på det.

jeg har prøvd å slutte å røyke, men etter denne pakka her-skal jeg sutte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...