Gå til innhold

Overdreven tretthet

Anbefalte innlegg

Gjest TrettKvinne 25

Har helt siden tenårene vert plaget med at jeg har vert mye trett. Jeg har tidligere avskrevet det med bruk av allergimedisin. Jeg har også vert til lege for en generell undersøkelse, uten at dette har gitt noen forklaring. Men etter at jeg har blitt voksen har dette problemet gjort seg gjeldende på flere områder. Det er så ille at jeg har store problemer når jeg kjører bil eller sitter bak på motorsykkel. Av og til hjemme kan jeg sovne på sofaen helt uten videre selv om jeg er opptatt med noe. Bruker fremdeles allergitabletter, men er like trett de periodene jeg har prøvd å være uten. Er det noen som kan tenke seg til hva dette er? Kan også nevne at jeg har to barn på 2,5 og 7mnd. Dette problemet sliter på hverdagen og parforholdet. PÅ forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146763-overdreven-tretthet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta deg en tur til lege. Du bør undersøkes (blodprøver mm)for lavt stoffskifte (hvis du har andre symptomer), og kanskje narkolepsi ("sovesyke"), kanskje også ulike mangeltilstander.

Det kan også være andre ting, men det bør legen kunne vurdere. Fortell alt du tror kan ha betydning, og litt til, slik at legen kanskje kan se ting i sammenheng.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146763-overdreven-tretthet/#findComment-930446
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...