Gå til innhold

Noen som har fått stipend?

Gjest vil ha penger!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest me too!!!

nei, og er frustrert selv...pleier da å komme 12 hver måned. (de har vært snille før, for vi ska egentlig få 15) Men i morgen må den vel komme!! Har 30 kr på kontoen! tragisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, og er frustrert selv...pleier da å komme 12 hver måned. (de har vært snille før, for vi ska egentlig få 15) Men i morgen må den vel komme!! Har 30 kr på kontoen! tragisk!

Bra å lese at det er fler enn meg som er fattige for tiden.. =)

Jeg er rimelig sikker på at det kommer i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Saldo er: 0 kroner og 34 øre.

Pleier å få den 13.? Hvis ikke det kommer i morgen, blir jeg litt gretten. Må jo ha penger til 17.mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil ha penger!

Bra å lese at det er fler enn meg som er fattige for tiden.. =)

Jeg er rimelig sikker på at det kommer i morgen!

Håper det! Har sjekket kontoen flere ganger om dagen siden tirsdag. Og alle de andre månedene har det kommet flere dager før!

Her om dagen måtte jeg hente penger fra en konto som jeg ikke kan bruke, fordi jeg må betale noe med dem, men da hadde jeg vært blakk så lenge, at jeg ikke giddet det lenger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil ha penger!

Saldo er: 0 kroner og 34 øre.

Pleier å få den 13.? Hvis ikke det kommer i morgen, blir jeg litt gretten. Må jo ha penger til 17.mai...

Det har aldri kommet senere enn den 15. (ikke som jeg kan huske hvertfall). Så da må det komme i morgen. Har egentlig ikke noe jeg trenger akkurat nå, men liker å ha penger på kontoen uansett, sånn i tilfelle det er noe jeg får lyst på. Dessuten må jeg fylle diesel på bilen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...