Gjest i siste liten som vanlig... Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hvordan kan jeg finne ut mer om hva den heter? Jeg må skrive det i en litteraturliste som skal leveres i morgen... Håper noen kan hjelpe meg med dette... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Søk fra google fant: http://www.google.com/search?q=St.+meld.+nr.+44+1974-75.&ie=UTF-8&hl=no&btnG=Google-s%C3%B8k&lr= Jeg fant det jeg trengte til litteraturliste der 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest i siste liten som vanlig... Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Søk fra google fant: http://www.google.com/search?q=St.+meld.+nr.+44+1974-75.&ie=UTF-8&hl=no&btnG=Google-s%C3%B8k&lr= Jeg fant det jeg trengte til litteraturliste der Jeg har prøvd å søke på den måten selv, men finner ikke akkurat denne stortingsmeldingen. Takk for tipset likevel. Husker ikke lenger hvor jeg fant det til å begynne med heller.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente831365380491 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Prøvde å søke på www.stortinget.no, men det gikk bare tilbake til 1987....Så da er det ikke godt å si...biblioteket? De har det kanskje. Er det mye du trenger da? Siden det bare er en litteraturliste?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest i siste liten som vanlig... Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Prøvde å søke på www.stortinget.no, men det gikk bare tilbake til 1987....Så da er det ikke godt å si...biblioteket? De har det kanskje. Er det mye du trenger da? Siden det bare er en litteraturliste?? Jeg må vite hvordan jeg skal skrive det i litteraturlista. Jeg må altså vite hva den heter. Mer enn St. meld. nr osv... Hva den omhandler hvis du skjønner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente831365380491 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg må vite hvordan jeg skal skrive det i litteraturlista. Jeg må altså vite hva den heter. Mer enn St. meld. nr osv... Hva den omhandler hvis du skjønner. Har du ikke brukt den i oppgaven da? Hva handlet den om? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har prøvd å søke på den måten selv, men finner ikke akkurat denne stortingsmeldingen. Takk for tipset likevel. Husker ikke lenger hvor jeg fant det til å begynne med heller.... Da får du bare skrive det du har, da vet du. Bedre enn å ikke skrive noe ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoriaMoria Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 dette var litt av en nøtt.. men den som gir seg har tapt http://www.esop.no/infobaser/esop/esopsok.cgi?query=%28%28ST.MELD.NR.44+og+1974*%29+i+doktype%29&sort=dokdato+synkende%3B%3B&firstdoc=1&lastdoc=20 sier: Dokumenttype - St.meld.nr.44 (1974-1975) Dokumentdato - 1975-02-07 Tittel - Om videregående opplæring Utgiver - Kirke- og undervisningsdepartementet Sider - 256 Emneord - byggevirksomhet; elever; høgskoler; håndverk; industri; lærere; skoler; statstilskudd; studenter; undervisning; universiteter; videregående opplæring; videregående skoler; videreutdanning; yrkesskoler; Forsøksrådet for skoleverket RVO, Rådet for videregående opplæring Saksnr - 1190174 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest i siste liten som vanlig... Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 dette var litt av en nøtt.. men den som gir seg har tapt http://www.esop.no/infobaser/esop/esopsok.cgi?query=%28%28ST.MELD.NR.44+og+1974*%29+i+doktype%29&sort=dokdato+synkende%3B%3B&firstdoc=1&lastdoc=20 sier: Dokumenttype - St.meld.nr.44 (1974-1975) Dokumentdato - 1975-02-07 Tittel - Om videregående opplæring Utgiver - Kirke- og undervisningsdepartementet Sider - 256 Emneord - byggevirksomhet; elever; høgskoler; håndverk; industri; lærere; skoler; statstilskudd; studenter; undervisning; universiteter; videregående opplæring; videregående skoler; videreutdanning; yrkesskoler; Forsøksrådet for skoleverket RVO, Rådet for videregående opplæring Saksnr - 1190174 TUSEN TAKK SoriaMoria! Jeg hadde vel mer eller mindre gitt opp jeg. En skal hvertfall ikke undervurdere DOLere :-) Nå skal jeg bare ta siste finpussen, fikse på litteraturlista mi og dra bort å levere. Herlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.