Gjest Hvordan få bort kattelukt? Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Kattejævelen pisset i senga mi i forrige uke, og jeg har gjort alt jeg kan komme på for å prøve å få rent..Jeg har skrubbet og gnidd med forskjellige vaskemidler, men fortsatt lukter det kattepiss på soverommet.. Det er jo ikke det duften man drømmer søtest til, det er direkte ekkelt og fortiden residerer jeg på stuen. Noen som vet hvordan jeg kan få det vekk? Jeg har ikke råd til ny seng! P.S det er en rammemadrass, så jeg kan ikke bare bytte ut madrassen, og den er veldig tykk, så jeg tror den råtner om jeg har på for mye vann.. Noen som kan hjelpe? Jeg blir veldig takknemlig for råd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ta den med til et renseri,tror ikke det er noe annet å gjøre med det. Får du ikke vekk lukta,så er det ganske sikkert at katta kommer til å pisse der flere ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sorimori Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kanskje ta med hele senga på rens? Få noen profesjonelle til å gjøre det? Eventuelt, kanskje prøve med en tepperenser? Men da vile jeg forhørt meg med noen som har peiling først. Hva med å kontakte det stedet der du kjøpte senga, kanskje de har noen tips? Lykke til hvertfall! Skjønner at det er frustrerende med kattepiss i senga... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg fikk råd på Lilleborg om å vaske med Domesos Fresh. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.