Tonett Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Hei. Tenkte kanskje noen inne på dette forumet visste det. Jeg har nettopp begynt med p-plasteret. Det jeg lurte på er hvor lang tid går det før mensen kommer etter du har tatt av plasteret. Jeg skl f.eks ta det av på en fredag når sånn ca kommer mensen da. litt greit å vite. Hva er deres erfaring? takknemelig for svar. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Det er sikkert noe lignende som når man bruker p-piller og p-ring vil jeg tro. Jeg får mensen 3-4 dager etter siste. Jeg vil også tro at dette kan variere fra person til person. 0 Siter
flowy Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Det er sikkert noe lignende som når man bruker p-piller og p-ring vil jeg tro. Jeg får mensen 3-4 dager etter siste. Jeg vil også tro at dette kan variere fra person til person. Jeg tok av plasteret på mandag og fikk mensen i dag. 0 Siter
emin Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg tar av plastret på fredag og får mensen på mandag. Den varer til og med torsdag. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Det varierer visst ser jeg på svarene her.. Jeg får mensen samme dag jeg tar plasteret av, så varer den ett par-tre dager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.