ilene1365380268 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det anbefales å ikke bruke vaskemiddel med slipestoff... Jif skurekrem er jo utrolig effektivt, men siden dette er støpeplast blir det visstnok ripete etter en stund... Har brukt Jif baderom som sprayes på, men det er jammen ikke like effetivt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jif baderom går helt greit her.Kanskje man må vaske oftere da?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten signatur Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Bruk en blanding av Zalo og Salmiakk. Feks fire deler Zao og 1 del Salmiakk. Smør det på veggene med svamp eller klut, la det virke, og vask av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jif Baderom sprutes på etter at jeg har dusjet over glassveggene. Så vasker jeg hele kabinettet med microfiberklut. Og spyler over igjen til slutt. Blir skinnende blankt, det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvit Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Bruker grønnsåpe jeg til det meste... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiken76 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Bruker grønnsåpe jeg til det meste... Inne i dusjkabinettet? Hva med i do og i vasken og på kjøkkenbenken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg er også blant dem som har gode erfaringer med Jif Bad. Har du latt det virke lenge nok, da? Kan ikke bare spraye på og tørke av med en gang - la det gå noen minutter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Bruk en blanding av Zalo og Salmiakk. Feks fire deler Zao og 1 del Salmiakk. Smør det på veggene med svamp eller klut, la det virke, og vask av. Takk, det skal jeg prøve i kveld. Regner med at det fungerer på fliser også..ser at de har fått sin del av såpe på seg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.