Gjest @@@@@111 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hva pleier dere å gjøre på 17 mai??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Drar alltid til byen med sambis og møter mormor, bror og hans sambis, mamma og hennes mann og ser på lillesøs i toget. Så drar vi henne ut av toget og setter oss på en eller annen pub/restaurant og tar noen øl/noe mat. I år skal vi til mormor etter barnetoget og noen øl - og på kvelden skal sambis og jeg hjem og grille med venner hvis været er bra, eller bare en tur på Quba.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 De siste årene har vi sett på barnetoget og arrangementet etterpå (taler, nasjonalsang etc), så spist lunsj hjemme med slektninger på besøk eller borte hos slektninger, og så leker for barna på skolen. I år blir det stort sett det samme, bortsett fra at nå skal poden gå i skoletoget for første gang, og mor skal være med! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strandhai Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Går i tog med Korpset!:-) I fjor var første gang på 11 år jeg ikke var i uniform på 17. mai. Triste greier, måtte det aldri skje igjen!! I år skal jeg prøve å være russ OG spille i barnetog og konserter....!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Drar alltid til byen med sambis og møter mormor, bror og hans sambis, mamma og hennes mann og ser på lillesøs i toget. Så drar vi henne ut av toget og setter oss på en eller annen pub/restaurant og tar noen øl/noe mat. I år skal vi til mormor etter barnetoget og noen øl - og på kvelden skal sambis og jeg hjem og grille med venner hvis været er bra, eller bare en tur på Quba.. Kanskje vi sees på Cuba da ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Se barnetoget, lunsj med venner og familie, se russetog, og så grille hjemme med venner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Da står jeg alltid opp tildlig for å bake og forberede dagen. Så ser vi barnetoget, og deretter har vi huset fullt av gjester til vi legger oss. Veldig hyggelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Går i tog med Korpset!:-) I fjor var første gang på 11 år jeg ikke var i uniform på 17. mai. Triste greier, måtte det aldri skje igjen!! I år skal jeg prøve å være russ OG spille i barnetog og konserter....!:-) Russ med ambisjoner? Stilig! ;o) Håper russetiden så langt har vært fin! Blir litt glad når jeg ser russen, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Vi bor i Oslo og jeg gidder bare ikke det stresset med å se på barnetoget. Trangt og masete, ser ingenting og ørten unger griser is og ketchup/sennep på deg. Sover lenge som alle andre feriedager, titter litt på toget hvis det ikke er ferdig når jeg står opp og så griller vi på kvelden. I år har vi invitert venner til grillingen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kasadu Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Skal gå i toget med barnehagen, så rett på jobb... Pleier ikke å gjøre så mye om kvelden, så sa ja til å jobbe. SÅ ble vi bedt til noen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Vi bor i Oslo og jeg gidder bare ikke det stresset med å se på barnetoget. Trangt og masete, ser ingenting og ørten unger griser is og ketchup/sennep på deg. Sover lenge som alle andre feriedager, titter litt på toget hvis det ikke er ferdig når jeg står opp og så griller vi på kvelden. I år har vi invitert venner til grillingen. jeg også sover om morgenen 17. mai. Har jo fri 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Gå i barnetoget med barnehagen til Ingrid. Så er det leker, pølser, is og støy der toget stopper. Litt senere ser vi russetoget. Så blir det enten grilling eller spekemat og andre godsaker om ettermiddagen. Iår blir det spekemat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucretia Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 dette blir min første 17. mai i oslo så jeg vet ikke hva som skal skje jeg. I stavanger pleide jeg å se barnetog (ikke det store i sentrum, men det lille fra barneskolen jeg gikk på) og så dra til byen og se folketog + russetog. Og så dro jeg og min mor som regel til ei venninne av mor som har ei datter som er venninne av meg... og så grillet vi som regel og drakk vin/øl resten av dagen. I år vet jeg ikke hva jeg skal gjøre på dagen, men på kvelden skal jeg i allefall på konsert med New Breed på Kraftverk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kanskje vi sees på Cuba da ;o) Det gjør vi sikkert! ; ) "Naboer" vi vettu! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det gjør vi sikkert! ; ) "Naboer" vi vettu! Vi får titte etter doldamer, det skulle jo egentlig stått Dol i panna vår ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strandhai Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Russ med ambisjoner? Stilig! ;o) Håper russetiden så langt har vært fin! Blir litt glad når jeg ser russen, jeg. Takk!:-) Russ med ambisjoner jah! Ødelagt skoleåret fullstendig (ikke russefeiringens skyld), men ambisjonene er det ikke no å si på!;-) I likhet med riksmeklingsmannen er russen et av de gode, faste vårtegnene, ikke sant?:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Takk!:-) Russ med ambisjoner jah! Ødelagt skoleåret fullstendig (ikke russefeiringens skyld), men ambisjonene er det ikke no å si på!;-) I likhet med riksmeklingsmannen er russen et av de gode, faste vårtegnene, ikke sant?:-) WW? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Stå opp halv seks, ikle meg uniform. Dra til byen, spille i reveljen klokka sju. Samlet frokost for musikanter på hotell i byen. Skoletog klokka ni. Kjøre hjem i full fart, opp i kirka, spille (orgel) på gudstjenesten. Gå i det lokale skoletoget. Spise noe. Dra til byen igjen, spille i borgertoget. Reise hjem, spise, dusje, skifte til bunad. Spille (piano) på folkefesten i bygda. DA er jeg utslitt når jeg kommer hjem.... Men det er sånn det skal være på 17. mai! Vårlig hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strandhai Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 WW? West Wing? Nope, bor desverre ikke der!;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 West Wing? Nope, bor desverre ikke der!;-) Var ikke det jeg sikta til. Hadde du vært den jeg mistenkte deg for en stund, hadde du tatt den TVERT! Tro du meg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.