Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært litt usikker på kjæresten, følt jeg var hans nummer to, at han ikke greide å glemme exen helt. Hun dumpa ham etter å ha vært utro, og han og hun greide ikke rive seg helt løs fra hverandre selv etter jeg traff ham.

Nå har vi vært sammen i et år og jeg begynner tro jeg er den "eneste" for ham, men av og til så biter det i meg at hun sikkert var bedre på mange områder, at hun er "idelaet". Vet det er dumt..

Poenget er at nå får jeg hele tiden puse meldinger hvor han forteller meg at han er veldig glad i meg, at jeg er den skjønneste kvinne på denne jord, best og finest osv.

Når vi elsker utbryter han ofte at jeg er sååå perfekt, osv.

Hadde han sagt dette selv om exen lå i bak-hodet, selv om han syntes hun var finere osv? Eller hadde han latt være da?

Hva mener dere? Sier dere til kjæresten at h*n er den fineste mest perfekt om dere ikke virkelig mener det? Selvom dere egentlig mente at exen/noen andre er den vakreste?

Unnskyld at jeg er så barnslig her, men ville vært fint å høre hva dere mener likevel...

Gjest BigTimeDaddy
Skrevet

Du grubler for mye!

Han er sammen med deg nå, så lær deg å akseptere tingenes tilstand.

Skrevet

Du grubler for mye!

Han er sammen med deg nå, så lær deg å akseptere tingenes tilstand.

Vet det, men det var altså ikke det svaret jeg var ute etter, men noe mer konkret. Skader det noen å svare da?

Gjest tjohooo
Skrevet

Noen gutter sier det og mener det, andre sier det og tror de mener det, andre igjen sier det ikke men mener det, andre der igjen sier det ikke og mener det ikke, og noen sier det for å prøve å glemme eksen.

Har dere et bra forhold ellers, og han er åpen og ærlig med deg : Tro på han.

mil1365380270
Skrevet

Noen slenger om seg med komplimenter, det er deres måte å si at forholdet er bra! Så det er vanskelig å si om kjæresten din bare er glad i deg, eller om han mener komplimentene helt bokstavlig.

Kan jo hende han merker usikkerheten din, og vil at du skal skjønne at du er den eneste?

Det er du som har problemet med at du må ha bedre kropp o.s.v. enn exen hans.

Tror det er vanlig å få sånne tanker, når man ikke blir ferdig med ett forhold, før man starter neste. Hvis du klarer å skjønne at tankene dine er helt vanlige, men irrasjonelle, hjelper det kanskje litt?

Gjest sorimori
Skrevet

Jeg sier aldri noe til kjæresten min i form av komplimenter som ikke er sant. Sier jeg at han er den beste, flinkeste et eller annet, så er det fordi jeg mener det. Jeg vil at han skal kunne stole på at alt jeg sier mener jeg faktisk. Sier ikke en gang at jeg er glad i han uten at jeg "føler" det. Jeg sier det aldri fordi jeg føler jeg MÅ fordi han har sagt det f.eks. Ikke han heller. Så kan vi stole på hverandre at vi virkelig mener det når vi sier det til hverandre. Det syns jeg er godt. Jeg vet også om han ikke svarer når jeg sier det, så betyr ikke det at han ikke er det, men han er bare ikke "der" akkurat da...

Kjæresten min er den nydeligste jeg noen gang har møtt. Og det kan jeg si med hånden på hjertet fordi det er det han har blitt etterhvert som jeg har blitt kjent med han og blitt veldig veldig glad i han.

Hvis kjæresten din sier du er den ...., så tror jeg det er fordi det er det han føler. Ta det til deg og nyt det :-)

Gjest litt forsmådd samboer
Skrevet

Skjønner deg godt, jeg! Har vært gjennom det samme. Men kjæresten min innrømmet at han ikke var kommet over exen, og han sa at han hadde sterkere følelser for henne enn han hadde for meg!!! (skrekk....)

Det ble slutt mellom oss pga henne, nå har han kommet tilbake til meg og vil prøve igjen.

Men han gir meg ALDRI komplimenter. Aldri sagt at jeg er fin, søt, eller at han er glad i meg. Han er altfor usikker på om han mener det og vil vel heller tie enn lyve. Så det gjør selvsagt at jeg blir kjempeusikker på ham, men hver gang jeg har pratet om det sier han at han jobber med saken, med å komme over henne, og jeg må gi han litt tid.

Så, du ser her at DU egentlig ikke har et problem :)

Skrevet

Jeg mener at du tenker for mye, og må ha mer tillit til det han siier til deg. Tro på det kjæresten din sier til deg.

Vær glad for at du har en kjæreste som gir deg slike tilbakemeldinger.

Nyt det!

Clue1365380406
Skrevet

Skjønner deg godt, jeg! Har vært gjennom det samme. Men kjæresten min innrømmet at han ikke var kommet over exen, og han sa at han hadde sterkere følelser for henne enn han hadde for meg!!! (skrekk....)

Det ble slutt mellom oss pga henne, nå har han kommet tilbake til meg og vil prøve igjen.

Men han gir meg ALDRI komplimenter. Aldri sagt at jeg er fin, søt, eller at han er glad i meg. Han er altfor usikker på om han mener det og vil vel heller tie enn lyve. Så det gjør selvsagt at jeg blir kjempeusikker på ham, men hver gang jeg har pratet om det sier han at han jobber med saken, med å komme over henne, og jeg må gi han litt tid.

Og du synes det er greit å være nr 2?

Jeg hadde ikke nøyd meg med det!

Gjest malun
Skrevet

Eh...og hvorfor er du sammen med ham, sa du?

Han har følelser for eksen, han har forlatt deg en gang, han gir deg aldri komplimenter og han får deg til å føle deg usikker.

Er det sånn du synes et forhold skal være? Sånt skjønner jeg ikke noe av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...