Gjest sølibatkvinnen Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Er en kvinne på 31 år som har levd i sølibat stort sett hele livet med unntak av en natt. Dette skyldes at jeg ikke greier å ha sex utenfor forhold og jeg har ennå ikke funnet mr. right. Er dette normalt? Det virker som om i dag skal alle ha seg med alle. Men jeg greier ikke å leve slik. Føler meg ekkel og brukt hvis jeg skulle ha en elsker eller ons. Er dette vanlige følelser? Føler meg så unormal i dette sexfikserte samfunnet vi lever i. Vil jo helst finne en kjæreste, men orker ikke stå på like mye som før... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiken76 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Like vanlig og normalt som de som helt fint greier å ha sex med folk utenom forhold. Det er et stort press og masse fokusering på sex nå og at alt "er lov" og et "must" nesten. Se feks bare på alle små-jentene som kliner sammen uten å like det på fest for å imponere gutta... Du må selvsagt gjøre det som føles bra og riktig for DEG! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Tja, selv har jeg på ingen måte alltid levd i sølibat, men jeg greier heller ikke ha sex utenfor et forhold. Eller, jeg greier det sikkert, men jeg vil ikke. Har hatt det tidligere, med både en og to og tre, men det frister ikke til gjentakelse. Det blir med flørten. Synes det er desidert best når det er følelser og faste rammer tilstede, klart - det er jo nesten så man ikke kan si slikt i "dagens sexfikserte samfunn" uten å bli stemplet som prippen o.l. JEG tror det er et sunnhetstegn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tod Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Tror ikke dette er så uvanlig, i hvert fall ikke blant jenter. Jeg kjenner flere jenter som ikke vil ha sex utafor forhold. Men du stille kanskje vel høye krav til Mr. Right, i og med at du ennå ikke har funnet ham? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sølibatkvinnen Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Tror ikke dette er så uvanlig, i hvert fall ikke blant jenter. Jeg kjenner flere jenter som ikke vil ha sex utafor forhold. Men du stille kanskje vel høye krav til Mr. Right, i og med at du ennå ikke har funnet ham? Jeg må jo selvfølgelig være tiltrukket at fyren da. Nå er jeg av den beskjedne typen som ikke tar kontakt med menn, men velger mellom de som kommer til meg. Jeg er heller ikke så mye ute på livet lenger. Sluttet å gå på byen da jeg var 23 år etter en skuffelse med en mann (det var den ene natta). Har prøvd internett uten treff. Blir stresset av det sexfikserte samfunnet vi lever i. Jeg kan ikke hoppe i senga med en gang jeg treffer en en liker. Da kan det jo hende at de forsvinner fra meg også... Vil jo helst møte en kjæreste da, men orker ikke streve så mye lenger for å finne en. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Martyr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg er imponert og bøyer meg i støvet over din holdning...(ikke noe galt med at jenter liker ons). Men jeg synes ikke at du skal føle deg "rar", ol pga at du har andre holdninger enn "de andre".... Jeg vil tro at mr right (ikke mr martyr ;)he he he ) vil føle seg beæret over å være din mr right. Stå på. bare let med hevet hode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor i juni Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Nå er det lenge siden jeg var single, men jeg har prøvd ons én gang.. (var 19 år) og måtte bare dytte fyren av og ta taxi hjem, det funka overhodet ikke. Vet ikke hvordan det ville vært nå 7 år etter, men jeg synes ikke du skal føle deg unormal fordi du ønsker deg følelser i sexlivet :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.