Gå til innhold

Hvordan komme over nederlag?


Gjest nederlag

Anbefalte innlegg

Gjest nederlag

Jeg har opplevd så mye nederlag i livet både. Dette har tappet meg for krefter og jeg har blitt veldig isolert. Føler at jeg ikke orker flere nederlag. Hvordan kan jeg komme ut av denne onde sirkelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

Ved å sakte, veldig sakte, men sikkert, gjøre små ting du nesten garantert ikke feiler på. Få en liten smak av seier. Når kreftene kommer tilbake, kan du brette opp armene og gå etter de store tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diary

Jeg tror du og jeg har enormt mye til felles! Jeg følte da jeg leste innlegget ditt at det var meg som hadde skrevet det.

Vit at du er ikke alene, vi er mange som har "gått på en smell", vi faller så altfor mange ganger underveis i livet, og kjemper med å stable oss på beina igjen. Men vi klarer det til sist, om enn vi ikke trenger litt medmenneskelighet med oss i prosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...