Gjest nederlag Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg har opplevd så mye nederlag i livet både. Dette har tappet meg for krefter og jeg har blitt veldig isolert. Føler at jeg ikke orker flere nederlag. Hvordan kan jeg komme ut av denne onde sirkelen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ved å sakte, veldig sakte, men sikkert, gjøre små ting du nesten garantert ikke feiler på. Få en liten smak av seier. Når kreftene kommer tilbake, kan du brette opp armene og gå etter de store tingene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest diary Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg tror du og jeg har enormt mye til felles! Jeg følte da jeg leste innlegget ditt at det var meg som hadde skrevet det. Vit at du er ikke alene, vi er mange som har "gått på en smell", vi faller så altfor mange ganger underveis i livet, og kjemper med å stable oss på beina igjen. Men vi klarer det til sist, om enn vi ikke trenger litt medmenneskelighet med oss i prosessen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.