Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på fest med venninnene til ei jente på 20. Vi hadde kun vært på én date og kjente hverandre ikke. Et par av venninne kom til meg og sa at jeg måtte være snill med henne, fordi hun hadde dårlige erfaringer med gutter.

Hvor alvorlig vil dere tro dette er? Høres jo litt mer alvorlig ut enn at hun har blitt såret tidligere. Det har jo de aller fleste mener jeg? Kan det være voldtekt?

Gjest tjohooo
Skrevet

Blitt såret gang på gang på gang, kanskje.

Uansett: VÆR SNILL. Trekk deg allerede nå hvis du vet med deg selv at du er en drittsekk.

Rania1365380635
Skrevet

Sånn jenter imellom, så trenger ikke det være spesielt alvorlig..

Ordene "dårlig erfaring" kan dekke alt fra sårende brudd til mishandling...

Jeg fikk av en venninne engang høre hvor fælt jeg hadde hatt det i ett forhold, og stakkars meg hvor fæl mannen hadde vært..

Min oppfattning var ikke lik hennes - vi sa og gjorde begge endel ting vi ikke burde, og var på slutten ikke helt venner. Men forholdet vaqr da ikke traumatisk for meg av den grunn.

Gjest Daisy
Skrevet

Trenger jo nødvendigvis ikke være det. Men kanskje hun har blitt såret mange ganger? Finner ikke ut av det med synsing, kan du ikke bare spørre henne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...