Gå til innhold

hvorfor?


zera

Anbefalte innlegg

Hvorfor

- klarer jeg å fortelle alt til dere, som jeg ikke kan snakke med andre om?

- føler jeg meg mye bedre etter å ha vært her inne en tur?

- klarer alltid dere å trøste meg på ett eller annet vis?

- blir jeg så deppa av å spise "for mye"?

- må jeg kaste opp etter "for mye" mat?

- i h*****e valgte onde fru SF meg som sitt neste offer????

Tanker fra meg, selvom jeg egentlig bare ville si takk for at dere er her :)

*TUUUUSEN TAKK-klemmzer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære zera! Det er kjent at det for mange er vanskelig å snakke om tanker og følelser. Det er ikke alltid like lett å klare å beskrive hvordan man har det, hverken muntlig eller skriftlig. For mange er det en start å skrive ned slik du gjør det- anonymt. Lære seg å sette ord på følelsene sine som kan være til god hjelp. Målet er at du kanskje etterhvert klarer å sette ord på dine tanker og følelser overfor dine nærmeste, foreldre, familie, venner osv. For mange kan det vise seg at samtaleterapi er den beste hjelp til en positiv forandring på veien ut av spiseforstyrrelsen. Lykke til videre med "å sette ord" på det som er leit og vanskelig, både her i forumet- og etterhvert overfor andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...