Gå til innhold

Hvordan?

Gjest lovestruck

Anbefalte innlegg

Gjest lovestruck

Har vært forelsket i en fyr... det ble litt klining og sånn, men ikke noe mer enn det. Tror ikke han er forelsket i meg. Nå greier jeg ikke å få han ut av hodet - tenker på han hele tiden!

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har VÆRT forelsket i denne fyren, eller du ER?

Hvis du vil noe mer med han, og er usikker på hans følelser, så kan du jo bare fortelle han om dine følelser.

Hørtes enkelt ut når jeg sier at det BARE er å fortelle.....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lovestruck

Du har VÆRT forelsket i denne fyren, eller du ER?

Hvis du vil noe mer med han, og er usikker på hans følelser, så kan du jo bare fortelle han om dine følelser.

Hørtes enkelt ut når jeg sier at det BARE er å fortelle.....

:)

Jeg ER forelsket i han... og han vet hva jeg føler! Skjønner ikke hvordan jeg skal kommer over han:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ER forelsket i han... og han vet hva jeg føler! Skjønner ikke hvordan jeg skal kommer over han:-(

Du skriver at du tror at han ikke er forelsket i deg.

Vil du ikke vite det sikkert?

Dessuten, så kan du jo skru på sjarmen litt ekstra, så kanskje han ser din vei snart. Men ikke overdriv og mas, da jager du han bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke bare sex..

Gå ut på byen å finn en ny...enkelt og greit... el drikk deg full....funker vær gang for meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lovestruck

Gå ut på byen å finn en ny...enkelt og greit... el drikk deg full....funker vær gang for meg.....

Tror neppe det er så enkelt... er så utrolig forelsket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjohooo

Oh.. such depth...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...