Gjest lovestruck Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Har vært forelsket i en fyr... det ble litt klining og sånn, men ikke noe mer enn det. Tror ikke han er forelsket i meg. Nå greier jeg ikke å få han ut av hodet - tenker på han hele tiden! Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorangemy Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Du har VÆRT forelsket i denne fyren, eller du ER? Hvis du vil noe mer med han, og er usikker på hans følelser, så kan du jo bare fortelle han om dine følelser. Hørtes enkelt ut når jeg sier at det BARE er å fortelle..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lovestruck Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Du har VÆRT forelsket i denne fyren, eller du ER? Hvis du vil noe mer med han, og er usikker på hans følelser, så kan du jo bare fortelle han om dine følelser. Hørtes enkelt ut når jeg sier at det BARE er å fortelle..... Jeg ER forelsket i han... og han vet hva jeg føler! Skjønner ikke hvordan jeg skal kommer over han:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorangemy Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg ER forelsket i han... og han vet hva jeg føler! Skjønner ikke hvordan jeg skal kommer over han:-( Du skriver at du tror at han ikke er forelsket i deg. Vil du ikke vite det sikkert? Dessuten, så kan du jo skru på sjarmen litt ekstra, så kanskje han ser din vei snart. Men ikke overdriv og mas, da jager du han bort! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke bare sex.. Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Gå ut på byen å finn en ny...enkelt og greit... el drikk deg full....funker vær gang for meg..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lovestruck Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Gå ut på byen å finn en ny...enkelt og greit... el drikk deg full....funker vær gang for meg..... Tror neppe det er så enkelt... er så utrolig forelsket!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Gå ut på byen å finn en ny...enkelt og greit... el drikk deg full....funker vær gang for meg..... Oh.. such depth... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.