Gå til innhold

til alie gutter på 20 år

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

jeg er en gutt på 20 år som har mbd. når jeg fylte sirka 18 år begynte jeg og tise på meg om natten. jeg har gjort dete noen ganger nor jeg var liten. men nå kom det fer eneste natt. jeg har vert hoslege men han sente meg bare til en spesjalist. jeg tier fortset på meg omm netten.nå broker jeg bleier om natten. jeg lurte bare på om det var noe gutter på min alder som tiser på seg om natten. komer jeg til og bli kvit dise blagene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14687-til-alie-gutter-p%C3%A5-20-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest (Anonymous)

Du er ikke alene om å ha dette problemet. Hos de fleste forsvinner det av seg selv, men det kan godt hende at du kunne ha nytte av noen tabletter for at urinblæren din skal være "roligere" om natten.

Tak for svaret.

jeg går nå på noen tabeleter som heter minerin. De jelper son ca bra. Men jeg er fortsat våt om natten. jeg tar to piler presis kl 21:00 da er det 50%skjane at jeh er nesten tør hele nata.

Trygve Talseth, Urolog

Tak for svaret.

jeg går nå på noen tabeleter som heter minerin. De jelper son ca bra. Men jeg er fortsat våt om natten. jeg tar to piler presis kl 21:00 da er det 50%skjane at jeh er nesten tør hele nata.

Når du tar Minerin om kvelden, produserer kroppen mindre urin om natten. I tillegg må du passe på at du ikke drikker så mye før du legger deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...