Gå til innhold

Remeron!


TinaK

Anbefalte innlegg

Jeg har ei vennine som er veldig deprimert. Hun har drukket i dag og nå har tatt 10remeron.. Jeg er litt bekymret så jeg lurte på om hun kan dø av denne blandingen av alkohol og så mange piller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest zuuul

fra www.felleskatalogen.no

Overdosering/Forgiftning: Symptomer: Vanligvis milde. Dempet CNS-aktivitet med desorientering og forlenget sedasjon har vært rapportert sammen med takykardi og mild hyper- eller hypotensjon. Behandling: Ventrikkeltømming og ev. symptomatisk behandling gis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra www.felleskatalogen.no

Overdosering/Forgiftning: Symptomer: Vanligvis milde. Dempet CNS-aktivitet med desorientering og forlenget sedasjon har vært rapportert sammen med takykardi og mild hyper- eller hypotensjon. Behandling: Ventrikkeltømming og ev. symptomatisk behandling gis.

Jeg leste dette men følte at det ikke svarte på om hun kan dø av å blande så mange piller med alkohol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra www.felleskatalogen.no

Overdosering/Forgiftning: Symptomer: Vanligvis milde. Dempet CNS-aktivitet med desorientering og forlenget sedasjon har vært rapportert sammen med takykardi og mild hyper- eller hypotensjon. Behandling: Ventrikkeltømming og ev. symptomatisk behandling gis.

Nå fikk jeg vite at hun også har tatt ett brett med pinex.. Bør jeg dra dit å få henne på sykehus så hun ikke dør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste dette men følte at det ikke svarte på om hun kan dø av å blande så mange piller med alkohol

Vet ikke om dette er livsfarlig - men kontakt legevakten uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg vite at hun også har tatt ett brett med pinex.. Bør jeg dra dit å få henne på sykehus så hun ikke dør?

Ja! Dette er å betrakte som et selvmordsforsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjør det ikke igjen nei

Jeg pakka i meg 16 paralgin forte og 5 postafen blanda med mye alkohol en gang.

Levde over,men da de på sykehuset skulle stappe nedi en slange i halsen min,DA trodde jeg at jeg skulle dø da!

Nå har jeg ikke noe spesifikt svar på spørsmålet ditt,jeg tror nok at faren varierer etter hvilken type medisin du tar overdose av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjør det ikke igjen nei

Nå fikk jeg vite at hun også har tatt ett brett med pinex.. Bør jeg dra dit å få henne på sykehus så hun ikke dør?

Kontakt legevakta og hør med dem.

Om det er vanlig reseptfritt pinex hun har tatt,så tror jeg ikke det er så mye farlig.

Men de andre tablettene er jeg mer usikker på.

Ring legevakta du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt legevakta og hør med dem.

Om det er vanlig reseptfritt pinex hun har tatt,så tror jeg ikke det er så mye farlig.

Men de andre tablettene er jeg mer usikker på.

Ring legevakta du.

Skulle gjærne ringt legevakten men har ikke penger på kortet mitt.. Så nå at jeg heller ikke har penger til å dra til henne:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjærne ringt legevakten men har ikke penger på kortet mitt.. Så nå at jeg heller ikke har penger til å dra til henne:(

Da ringer du 113,du kan faktisk ikke vite om det er fare for liv og da er det ikke noe i veien for å ringe heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

når jeg leste innlegget ditt så fikk jeg en vond følelse av at det kanskje var deg selv som ville ta livet ditt med disse tablettene. hvis det er tilfelle så håper jeg virkelig at du kontakter fagpersoner som kan hjelpe deg (sier ikke at det er enkelt i en slik situasjon man befinner seg i og man bare vil dø)

tror mange er forsiktige med å si om man kan dø av en slik blanding eller ikke. Det er mange suicidiale personer som leser dette og man vil ikke sette personer på ideer. Dessuten kommer det ann på kroppsbyggning hvor mye personen tåler av piller osv. Med andre ord mange faktorer spiller inn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...