Beat1365380697 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hei. Jeg har en bror som har oppført seg noe rart i det siste. Ser og hører ting som ingen andre ser. Flyr rundt i gangen på natta og jager folk som han mener er på loftet. Han har vært nervøs og hatt fryktelig dårlig selvtillit siden han var liten, begynte å bruke narkotika som tenåring. Hans samboer orket ikke mer og kastet han ut. Nå bor han hos foreldrene våre, noe som ikke er bra for dem. Han er over 40 år. Han trenger profersonell hjelp, men hvordan skal jeg få han til å innse det. Kan han tvangsinnlegges? Hilsen søster. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firebird1365380441 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Ja, han kan tvangsinnlegges...tror jeg nå...Men da må han til en lege som kan legge han inn først.Egentlig er det vel sånn at det skal være fare for liv og helse for å kunne tvangsinnlegge noen.Jeg vil anbefale deg å ringe legevakta og spørre der om hva dere kan gjøre for broren din.Han trenger helt klart hjelp! Lykke til! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.