Gå til innhold

Reise alene til syden? Erfaringer?

Gjest Seadoo

Anbefalte innlegg

Gjest Seadoo

Jeg reiser til syden alene neste uke, og lurer på om det er noen her som har gjort det selv? Hvordan opplevelser hadde dere?

Trives godt alene og har ikke problem med å bli kjent med folk! Har vært samme plass før så jeg vet å finne fram.

Noen som har tips som gjør ferien gøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke gjort det, men det høres helt greit ut.

Ta med etpar gode bøker og dine beste smil, så får du sikkert en fin tur. God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reist alene til Syden, nærmere bestemt den greske øya Chios flere ganger. Også den første gangen jeg reiste dit dro jeg alene. Ble kjent med noen på hotellet allerede samme dag, og vi gikk mye ut sammen, leide bil, gikk på stranda osv. En annen gang jeg reiste dit var det ikke like klaff med selskap, men da koste jeg meg i eget selskap, dro på stranda med litt musikk, bok og tok livet med ro. Har vel på minst 3 av disse alene-turene leid bil sammen med "hotell-naboer" eller andre jeg har blitt kjent med, og samtidig også blitt kjent med lokalbefolkningen og vært mye med de.

Så lenge du er innstilt på at du kan komme til å gå mye alene, og trives med det, så er det ikke noe problem å reise alene til "syden". I alle fall ikke etter min erfaring.

Hvor reiser du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seadoo

Jeg har reist alene til Syden, nærmere bestemt den greske øya Chios flere ganger. Også den første gangen jeg reiste dit dro jeg alene. Ble kjent med noen på hotellet allerede samme dag, og vi gikk mye ut sammen, leide bil, gikk på stranda osv. En annen gang jeg reiste dit var det ikke like klaff med selskap, men da koste jeg meg i eget selskap, dro på stranda med litt musikk, bok og tok livet med ro. Har vel på minst 3 av disse alene-turene leid bil sammen med "hotell-naboer" eller andre jeg har blitt kjent med, og samtidig også blitt kjent med lokalbefolkningen og vært mye med de.

Så lenge du er innstilt på at du kan komme til å gå mye alene, og trives med det, så er det ikke noe problem å reise alene til "syden". I alle fall ikke etter min erfaring.

Hvor reiser du da?

Ja, jeg regner med det blir bra:-) Skal vel til kypros, har vært der før, men da med endel venner. vet i allefall hva som er å gjøre der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 45 pluss

Hvor reiser du da?

Tror det er litt avhengig av kjønn.

Som mann blir du gjerne sett på som en psyko, desperat pederast.

Og det selv om du ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er litt avhengig av kjønn.

Som mann blir du gjerne sett på som en psyko, desperat pederast.

Og det selv om du ikke er det.

Det er mange som synes det er rart at en jente reiser alene også, men dem om det.

Hvis man selv vet hvilke intensjoner man har og ikke, så får andre bare tenke hva de vil... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...