Gå til innhold

til alle dere med spseforstyrelser


Gjest nummen

Anbefalte innlegg

Gjest nummen

hei alle dere!

jeg skrev noen innlegg her før nyttår, om at jeg jeg skulle sjekke inn på et sykehus, men tilstanden er bare blitt værre.

jeg har godt kraftig ned i vekt. 1jan. besvimte jeg, å jeg lå i koma i 2døgn.

dette er helt forferdelig.

måtte bare skrive, ha noe å gjøre!

koz fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Atiram

Uff... Det der var jo ikke bra :o(

Håper du har det bedre nå... Vet nesten ikke hva jeg skal si, skulle i allefall ønske du slapp å lide sånn. Skulle ønske du ble frisk jeg... *føler seg hjelpesløs*

Om det er til noen hjelp, er det fortsatt mange som bryr seg om deg! Mange som vil ditt beste..

Ble litt redd og jeg nå. Jeg besvimte på badegulvet selv i dag, hadde bare sovet en time, og var på vei inn på badet for å gå på skolen. Så ble det svart, gett.... *dunk* i bakken. Jeg slo hodet litt, men det går bra nå... Har bare litt vondt i hodet, og er litt ør. Det jeg ikke visste var at man kan havne i koma..... Uffameg. Håper du har det bedre i dag i alle fall. :o)

*stor klems*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære nummen! Du sier at du lå i koma i to døgn- jeg regner med at du da har fått medisinsk hjelp? Slik jeg forstår ditt innlegg var meningen at du skulle innlegges på sykehus før jul, men at det ikke ble noe av. Du har antagligvis ikke blitt bedre da du forteller at du nå lå i koma. Du oppfordres på det sterkeste å søke videre hjelp hos lege for oppfølgning av din medisinske tilstand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...