Gå til innhold

Hva slags strømpebukse?

Gjest Vibeksen

Anbefalte innlegg

Gjest Vibeksen

Hei!

Endelig 17. mai, og nå skal jeg få brukt min nye lyse kjole... Hva slags strømpebukser liker dere best? hva ser best ut? Og hva føles best på... Tenkte jeg skulle investere i en del gode i dag...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til lys kjole må man selvsagt ha på seg brune strømpebukser. Gjerne solbrune. Da får man en liten shimmer-effekts som gjør at en ser ekstra pynta ut. Det er så absolutt lov på 17mai. Lindex har ganske bra utvalg. Både i kvalitet og størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeksen

Til lys kjole må man selvsagt ha på seg brune strømpebukser. Gjerne solbrune. Da får man en liten shimmer-effekts som gjør at en ser ekstra pynta ut. Det er så absolutt lov på 17mai. Lindex har ganske bra utvalg. Både i kvalitet og størrelse.

Ja, du tenker på sånne glinsende solbrune ja... Går nok for det... Men synes ikke disse strømpebuksene på Lindex er noe gode...

Takk for tipset forresten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du tenker på sånne glinsende solbrune ja... Går nok for det... Men synes ikke disse strømpebuksene på Lindex er noe gode...

Takk for tipset forresten ;-)

Hvor synes du det er bra da? Jeg tar hjerne imot forslag. De fra Lindex har jeg brukt, men de holder bare en kveld da... :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeksen

Hvor synes du det er bra da? Jeg tar hjerne imot forslag. De fra Lindex har jeg brukt, men de holder bare en kveld da... :-O

Wolford er jo det råeste da, men de koster så sinnsyky mye... Blir vanligvis Lindex ja, og de går istykker med en gang... samt ikke så gode på... dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wolford er jo det råeste da, men de koster så sinnsyky mye... Blir vanligvis Lindex ja, og de går istykker med en gang... samt ikke så gode på... dessverre...

Hmm... da er det kanskje ikke bare meg da! :-D For jeg blir så utrolig lei av å ha på strømpebuksen... Den gnager:-O

Hvor får man kjøpt det merke? Prisen? Hvilken størrelser finnes den i? Jeg er ingen sylfide... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vibeksen

Hmm... da er det kanskje ikke bare meg da! :-D For jeg blir så utrolig lei av å ha på strømpebuksen... Den gnager:-O

Hvor får man kjøpt det merke? Prisen? Hvilken størrelser finnes den i? Jeg er ingen sylfide... :-D

Neida..du er ikke alene..Jeg synes også billige strømpebukser kan gnage i blant... Synd jeg ikke kan bruke stay-ups på 17. mai...det er myyye bedre da...

Wolford har egen butikk i Oslo...samt jeg tror du får de på Estetique også... Men dyre...2-300 for helt plaine 15-20 denier strømper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida..du er ikke alene..Jeg synes også billige strømpebukser kan gnage i blant... Synd jeg ikke kan bruke stay-ups på 17. mai...det er myyye bedre da...

Wolford har egen butikk i Oslo...samt jeg tror du får de på Estetique også... Men dyre...2-300 for helt plaine 15-20 denier strømper...

oooh! Det var litt dyrt... Må vel finnes en mellomting??? :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeksen

Jaaaa... Det var liksom derfor jeg startet denne tråden... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Ja, de er dyre, men de er verdt det! De varer, de er deilige å ha på, og de er fine!

Svært glad i mine woolfordstrømper. Jeg er ikke snobb på så mange områder i livet, men strømpesnobb, det er jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er dyre, men de er verdt det! De varer, de er deilige å ha på, og de er fine!

Svært glad i mine woolfordstrømper. Jeg er ikke snobb på så mange områder i livet, men strømpesnobb, det er jeg! ;)

Hmm, I see... Nesten så man må sjekke ut om det er mulig å finne billigere på nettet da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack1365380333

Enig her... Jeg har bare brukt strømpebukse 1 gang (var cheerleader på en temafest) og da husker jeg at jeg ble tvunget inn i noen superglinsende strømpebukser fra Wolford...Neon eller noe sånt... De satt som et skudd hele kvelden/natten, og gikk ikke i stykker heller... Faktisk kult og behagelig for dere jenter å kunne gå i slikt...

Petter (på siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig her... Jeg har bare brukt strømpebukse 1 gang (var cheerleader på en temafest) og da husker jeg at jeg ble tvunget inn i noen superglinsende strømpebukser fra Wolford...Neon eller noe sånt... De satt som et skudd hele kvelden/natten, og gikk ikke i stykker heller... Faktisk kult og behagelig for dere jenter å kunne gå i slikt...

Petter (på siden)

Hehe, interessant innslag i debatten! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uten signatur

Hvorfor kan du ikke bruke stay-upspå 17.mai? Ingen andre ser jo om det er stay-ups eller strømpebukse!

Etter at jeg ble kjent med stay-ups har jeg ikke brukt strømpebukse en eneste gang! Stay-ups er bare så bra. Ekkelt med truse og strømpebukse og skjørt utenpå. Æsj. Er jo det kjøret når enskal tisse! Og strømpebukser som 'henger' i skrittet... Dobbeltæsj!!! Og somdu må dra og dra i for å få på. Trippelæsj!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeksen

Hvorfor kan du ikke bruke stay-upspå 17.mai? Ingen andre ser jo om det er stay-ups eller strømpebukse!

Etter at jeg ble kjent med stay-ups har jeg ikke brukt strømpebukse en eneste gang! Stay-ups er bare så bra. Ekkelt med truse og strømpebukse og skjørt utenpå. Æsj. Er jo det kjøret når enskal tisse! Og strømpebukser som 'henger' i skrittet... Dobbeltæsj!!! Og somdu må dra og dra i for å få på. Trippelæsj!!!!!!

Ehh... Du skjønner... Prøvde med stay-ups, men kjolen er så kort at hele strømpekanten synes når jeg sitter, bøyer meg ned... Og det er jo ikke så vakkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

Ehh... Du skjønner... Prøvde med stay-ups, men kjolen er så kort at hele strømpekanten synes når jeg sitter, bøyer meg ned... Og det er jo ikke så vakkert...

Nei, det er nok så! Mange år siden jeg gikk i mini tydeligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...