Gå til innhold

Menn på stranden...

Anbefalte innlegg

Gjest bare spørr
Skrevet

Er det normalt at menn får ereksjon når de ser lettkledde kvinner på stranden?

Gjest Big Mac
Skrevet

Normalt og normalt. I en viss sinnstemning kan vel det skje, selv for den som nærmer seg 40.

Clue1365380406
Skrevet

He he, vet ikke hva som er vanlig for de fleste, men jeg skulle tro det er en grunn til at menn har så store badeshortser!

De skjuler jo det meste!

Gjest Kjempeereksjon
Skrevet

JA! Neste gang du er på stranda så legg merke til alle mennene som til stadighet må legge seg over på magen eller må ut i det våte element for å kjøle både seg og "junior" ned.

Gjest bare spørr
Skrevet

Hvordan reagerer dere på at mennene deres får ereksjon når dere er sammen på stranden, og han kikker på andre damer?

Clue1365380406
Skrevet

Hvordan reagerer dere på at mennene deres får ereksjon når dere er sammen på stranden, og han kikker på andre damer?

Og hvordan reagerer menn på at andre menn får ereksjon når de kikker på dama deres?

Clue1365380406
Skrevet

Tar en runde rundt selv, slik at han ser at han har noe å passe på han også!

Forresten er ikke det der noe problem hos oss. Har ikke opplevd det.

Gjest bare spørr
Skrevet

Og hvordan reagerer menn på at andre menn får ereksjon når de kikker på dama deres?

Ja, si det. Han liker ikke at jeg soler meg toppløs fordi andre menn kikker. Finnes det noe logikk i dette?

Skrevet

Det er jo ikke slik at de har særlig kontroll på tissefanten sin da! Så ja, jeg vil si det er helt normalt at de får ereksjon når de ser ei flott dame.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...